Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ابراز علاقه کارگردان Devil May Cry 5 به ساخت DMC 2 توسط نینجا تئوری

0

اگرچه طرفداران قدیمی سری بازی‌های Devil May Cry به گرمی از DmC: Devil May Cry استقبال نکردند ولی با این حال این بازی موفق شد تا تحسین منتقدین را برانگیزد و فروش خوبی را تجربه کند. حال به تازگی آقای ایتسونو (Itsuno)، کارگردان چندین نسخه از Devil May Cry نسبت به ساخت DMC 2 توسط نینجا تئوری (Ninja Theory) ابراز علاقه کرده است.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت USGamer، آقای ایتسونو هیچ مشکلی با ساخت DMC 2 ندارد. البته بنابر گفته‌ی ایتسونو، این موضوع تنها مشروط به ساخت آن توسط استودیوی نیتجا تئوری است و ساخت دنباله‌ای بر این سری توسط هر استودیوی دیگری قابل قبول نخواهد بود.

استودیوی نینجا تئوری به واسطه‌ی ساخت بازی‌های اکشن شناخته می‌شود. جدیدترین بازی منتشر شده توسط این استودیو Hellblade: Senua’s Sacrifice است که توانست تحسین بسیاری از اهالی صنعت بازی‌سازی را برانگیزد. پس از موفقیت Hellblade: Senua’s Sacrifice، شرکت مایکروسافت مالکیت این استودیو را به دست آورد. این بدان معناست که ساخت دنباله‌ای بر DmC: Devil May Cry منوط به اجازه مایکروسافت خواهد بود.

Devil May Cry 5 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.