Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش: دنباله‌ی فیلم کارآگاه پیکاچو ساخته می‌شود

0

به نظر می‌رسد که فیلم‌های سینمایی دنیای «پوکمون» ادامه خواهد یافت. بعد از موفقیت فیلم Pokemon: Detective Pikachu در باکس آفیس و نیز استقبال منتقدان از این فیلم، گزارش‌ها حاکی از ساخت دنباله‌ی فیلم کارآگاه پیکاچو برای سال‌های بعدی هستند.

بعد از فروش 60 میلیون دلاری در آخر هفته‌ی اول پس از اکران فیلم، چندان شگفت‌آور به نظر نمی‌رسد که خبر ساخت ادامه‌ای برای Detective Pikachu منتشر شود. کامیک‌بوک‌دات‌کام گزارش می‌دهد که به نقل از چندین منبع آگاه، استودیوی فیلم‌سازی لجندری به ساخت دنباله‌ی این فیلم چراغ سبز نشان داده است.

فیلم بعدی هم قرار است با بازی «رایان رینولدز» در نقش هیولای کوچک زرد حضور داشته باشد و بر اساس این گزارش‌ها این فیلم قرار است دنباله‌ی مستقیم کارآگاه پیکاچو باشد، در حالی که فیلم‌های دیگر مرتبط با پوکمون، در سال‌های آینده ساخته خواهند شد.

با این که یک فیلم دیگر در دنیای پوکمون احتمالا تمرکز خود را بر روی پیکاجو حفظ خواهد کرد، تعداد زیادی پوکمون دیگر وجود دارند که دنیای «رایم سیتی» را اشغال کرده‌اند و هنوز خبری از آن‌ها نیست. در فیلم اول، بیش از 100 پوکمون مختلف دیده شدند که هر کدام می‌توانند واقعا سوژه‌ی یک فیلم باشند.

با این‌که کاراگاه پیکاچو اولین فیلم لایو اکشن این مجموعه است، اولین فیلم نیست و قبلا انیمیشن سینمایی Pokemon: The First Movie راه را برای این موجودات دوست‌داشتنی باز کرده است. این فیلم که در سال 1998 منتشر شد، دنباله‌های زیادی را به همراه داشته است.

در این مطلب می‌توانید نگاهی به فیلم کاراگاه پیکاچو و دلایل موفقیت آن و تبدیل شدن به بهترین فیلمِ اقتباس شده از بازی‌ها داشته باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.