Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جورج مارتین از تفاوت میان نحوه پایان کتاب‌ و سریال Game of Thrones می‌گوید

0

بالاخره پس از 9 سال مجموعه‌ی حماسی شبکه‌ی HBO یعنی سریال Game of Thrones به کار خود پایان داد. با پایان این مجموعه شاهد واکنش‌های متناقض بسیاری نسبت به نحوه جمع‌بندی سریال بودیم؛ عده‌ی از نحوه پایان این مجموعه خشنود بودند و از طرفی دیگر عده‌ای نسبت به نحوه جمع‌بندی گله‌مند بودند و احساس فریب خوردن از سوی نویسندگان را داشتند. حال با توجه به این موضوع، جورج مارتین از تفاوت میان پایان مجموعه کتاب‌ها و سریال Game of Thrones سخن گفته است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از نحوه جمع‌بندی سریال Game of Thrones ناراضی هستید، به نظر می‌رسد که هنوز هم کور سوی امیدی برای شما وجود دارد؛ به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت Ubergizmo، به تازگی آقای جورج مارتین، خالق دنیای نغمه‌ی یخ و آتش، با انتشار پیامی در بلاگ خود از تفاوت احتمالی میان پایان مجموعه کتاب‌ها و سریال Game of Thrones سخن گفته است.

چطور همه چیز پایان می‌یابد؟ من می‌شونم که مردم این سوال را می‌پرسند. آیا [پایان مجموعه کتاب‌ها] شبیه به سریال است؟ متفاوت خواهد بود؟ خب، همه بله و هم خیر. همه بله و هم خیر. هم بله و هم خیر.

بنابر گفته‌ی جورج مارتین، برخی از شخصیت‌ها نظیر لیدی استون هارت (بانو کتلین استارک که پس ار مرگ در قالب یک شخصیت با هدف انتقام از خاندان لنیستر و فری به زندگی بازمی‌گردد) فرصت حضور در سریال را پیدا نکردند. این بدان معناست که ممکن است شخصیت‌هایی از این دست نقشی مهم در نحوه‌ی پایان‌بندی کتاب ایفا کنند. او در ادامه افزود:

هیچ‌گاه فراموش نکنید که روش کار من با دیوید بنیاف و دی بی وایس (سازندگان سریال) متفاوت است. آن‌ها در مجموع شش ساعت برای این فصل داشتند. من انتظار دارم که این دو کتاب باقی مانده من شامل 3000 صفحه باشند. و اگر صحنه‌‌ها و چپترهای بیشتری نیاز باشد، من آن‌ها را به کتاب اضافه می‌کنم.

پیشتر اعلام شده بود که جورج مارتین کلیت پایان مجموعه کتاب‌ها را به نویسندگان سریال Game of Thrones گفته است. حال با توجه به نحوه واکنش طرفداران، باید دید که آیا شاهد ایجاد تغییراتی توسط مارتین خواهیم بود یا خیر. در هر صورت به نظر می‌رسد که طرفداران باید سال‌ها برای مطالعه دو کتاب باقی مانده صبر کنند.

 

منبع Ubergizmo

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.