Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها – اولین کارهایی که باید در بازی انجام دهید

2

در بازی Rage 2 شما وارد سرزمین هرزی می‌شوید که پر از ماجراجویی است و همزمان باید سه متحد خود را پیدا کنید تا Project Dagger را راه بیاندازید. در این مسیر، هزارن کار برای انجام دادن وجود دارد که شانس این‌که بسیاری از آن‌ها را از دست دهید زیاد است. به همین خاطر، در مطلب قبلی همه‌ی چیزهایی که پیش از آغاز بازی باید بدانید را لیست کردیم. در این مطلب که با عنوان راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها آماده شده، کارهایی را که با اولویت تمام باید انجام دهید را به شما خاطرنشان می‌کنیم:

BFG 9000 را پیدا کنید

این راهنمایی کوچک مخصوص کسانی است که نسخه‌ی دلوکس بازی را خریداری کرده‌اند. اگر از دارندگان Deluxe Edition بازی Rage 2 هستید، می‌توانید این سلاح قدرتمند بازی Doom را در بازی به دست بگیرید. اما قبل از آن، باید آن را پیدا کنید.

هنگام ترک Vineland درست پس از پایان یافتن مرحله‌ی آموزشی بازی، موقع سواری با ماشین فونیکس جدید خود، بعد از رد کردن دومین سه‌راهی به سمت راست، یک متئوریت فرمز رنگ از آسمان سقوط می‌کند. که BFG 9000 در آن قرار دارد.

راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها

وقتی از این جاده رد می‌شوید به دنبال محل برخورد شهاب سنگ باشید. یک راکت قرمز شکافته شده را روی زمین پیدا می‌کنید که BFG 9000 در آن قرار دارد. باید به خاطر داشته باشید که با وجود این‌که این سلاح بسیار کشنده است، مهمات آن کم پیدا می‌شود. در واقع، نمی‌توانید از مهماتی که بعد از کشتن دیگران پیدا می‌کنید بهره ببرید، و فقط باید از فروشندگان اسلحه آن را خریداری کنید. که هر کپوسل BFG 9000 را هم 1 هزار دلار می‌فروشند، انگار سر گردنه است.

کامبت شاتگان را پیدا کنید

شما باید سه شخصیت را در ویست‌لند پیدا کرده و به آن‌ها کمک کنید و مسلما نمی‌دانید که در این راه چه خطراتی شما را تهدید می‌کنند. اغلب دیگر سلاح‌هایی که در Rage 2 هستند را می‌توانید در Arks که در گوشه و کنار نقشه مشخص شده‌اند پیدا کنید، اما یکی از آن‌ها، یک مرحله‌ی داستانی دارد.

برای دیدن «جان مارشال» در کافه‌اش، به شهر Gunbarrel  سفر کنید و ماموریت او را قبول کنید. بعد از این‌که ماموریت را انجام دادید متوجه خواهید شد که در اعماق شهر، یک Ark مخفی وجود دارد که مدفون شده و تنها شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این آرک کامبت شاتگان را خواهید یافت.

راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها

داشتن Combat Shotgun در اوایل بازی می‌تواند یک برگ برنده‌ی واقعی برای شما باشد. این اسلحه با دقت و قدرت بیشتری نسبت به شاتگان‌های معمولی شلیک می‌کند و نه تنها از فاصله‌ی نزدیک کشنده است که در فاصله‌ی دور می‌توانید با حالت آلترناتیو آن، دشمنان را به هوا پرتاب کنید.

این مهارت‌ها را ابتدا کسب کنید

اگرچه گشت و گذار در دنیای بازی می‌تواند برای چند ساعت ابتدایی سرگرم‌کننده باشد، در صورتی که چند قدرت و مهارت را در مبارزات خود به کار بگیرید، می‌توانید لذت بیشتری ببرید. بسیاری از این قدرت‌ها در Ark ها در سراسر نقشه مخفی شده‌اند، اما برخی از آن‌ها را که خیلی سفت و سخت محافظت نمی‌شوند می‌توانید زودتر به دست آورید.

Shatter

در منطقه‌ی Twisting Canyons نقشه‌ی بازی به Junkers Pass Ark سفر کنید. این منطقه خیلی از Vineland دور نیست. می‌توانید در مرکز این منطقه، روی یک تپه در جنوب Crusher Nest آن را پیدا کنید.

وقتی که راهزن‌هایی که اطراف این آرک هستند را بکشید، می‌توانید مهارت Shatter را به دست آورید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به دشمنان هجوم برده و آن‌ها را با یک نیروی بسیار قوی در هوا به پرواز درآورید. همچنین برای دشمنان قوی‌تر، با این قدرت می‌توانید زره دشمنان را از کار بیاندازید و از تنشان درآورید.

Slam

این مهارت را می‌توانید مخفی شده در Earthscar Ark در منطقه‌ی Torn Plains پیدا کنید. در نزدیکی مرکز این منطقه در یک خرابه بین دو کمپ راهزنان آن را خواهید یافت.

راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها

مثل آرک قبلی، در این‌جا نیز با سختی زیادی مواجه نخواهید شد و قادر خواهید بود به راحتی از سد محافظان آرک عبور کنید. با به دست آوردن این مهارت، می‌توانید از آن برای پریدن روی سر دشمنان هر زمان که امکانش وجود داشته باشد استفاده کنید. مثل اساسینز کرید، به دنبال پرتگاه‌های مناسب بگردید و با فرود آمدن روی سر دشمنان آنان را از پا در آورید.

راکت لانچر هوشمند را کسب کنید!

به همان اندازه‌ که کامبت شاتگان اهمیت دارد، راکت لانچر هوشمند نیز می‌تواند در زمان مناسب آن‌چنان به کار شما بیاید که به اهمیتش پی ببرید! با این راکت لانچر می‌توانید به مقابله با دشمنان بزرگ و کوچک بروید و داشتن آن در اوایل بازی واقعا موهبتی محسوب می‌شود.

شما این سلاح قدرتمند را در Strongbox Ark در منطقه‌ی Torn Plains پیدا خواهد کرد. کافی است بعد از پیدا کردن مهارت Slam از جنوب Earthscar به سمت جنوب غربی Boombox Pit Stop حرکت کنید.

این آرک اندکی سخت‌تر خواهد بود چون تعداد بیشتری راهزن از آن محافظت می‌کنند، اما نتیجه‌ی این نبرد دشوار برای شما خوشایند خواهد بود. راکت لانچر هوشمند یک قابلیت قفل ثانویه دارد که می‌تواند یک خوشه بمب را به سوی حداکثر دو هدف همزمان شلیک کند.

به دکتر Kvasir کمک کنید

از بین سه شخصیتی که باید پیدا کرده و به آن‌ها کمک کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما اول به سراغ دکتر Kvasir بروید. به این خاطر که تحقیقات و پروژه‌هایی که او برای شما مهیا می‌کند می‌تواند به بزرگ‌ترین سرمایه‌ی شما در طول بازی تبدیل شود.

بعد از این‌که ماموریت مرحله‌ی Eden Space Station را انجام دادید، می‌توانید در پروژه‌هایی مثل Collectible Tracking for Data Pads سرمایه‌گذاری کنید و خیلی زود آیتم‌هایی را کسب کنید که به شما در رسیدن سریع‌تر به پول زیادتر کمک می‌کنند. او همچنین پروژه‌هایی دارد که به شما امکان ماین کردن سریع‌تر Feltrite  و جمع کردن میزان بیشتری Feltrite  از دشمنان را می‌دهد.

راهنمای Rage 2 برای تازه‌کارها

با این حال، بهترین مزیت دکتر Kvasir پروژه‌های او نیستند. وقتی به سطح 7 رسیدید، می‌توانید Icarus Gyrocopter را آنلاک کنید که به شما امکان استفاده از تنها وسیله‌ی پرنده در کل بازی را داشته باشید. بدین ترتیب، گشت و گذار و سفر کردن در بازی بسیار آسان می‌شود.

مشخصا نمی‌توانید در همان ابتدا و بدون زحمت دکتر را به سطح 7 برسانید، اما در مدت زمان کوتاهی این امر ممکن است. حتما از پروژه‌های او استفاده کنید.

 

2 نظر برای این مطلب
  1. amir می‌گوید

    سلام تو بازی rage1 چه جوری باید تیر پیدا کنی وقتی همه ی تیرات تموم میشن؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      من اون بازی رو واقعا خاطرم نیست، امیدوارم دوستان دیگه بتونن پاسخ بدن.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.