Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این ماد بلادبورن شما را در نقش دشمنان بازی قرار می‌دهد

2

با جدید ماد بلادبورن حالا می‌توانید کنترل دشمنان بازی را به‌دست بگیرید و درنقش آن‌ها بازی کنید! در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

Lance McDonald یکی از مادسازهای مشهور بازی‌های فرام‌سافتور قابلیتی در بلادبورن پیدا کرده که به بازیکن اجازه‌ی بازی کردن در نقش دشمنان را می‌دهد. تمام کاری که برای این به‌دست گرفتن کنترل دشمنان در این ماد لازم دارید، زدن دکمه‌ی L3 و قفل کردن دوربین روی دشمن است. درواقع روی هر دشمنی که دوربین را قفل بکنید، می‌توانید کنترلش را در دست بگیرید. برای خارج شدن از این حالت کافی است دکمه‌های L1+R1+R3 را بزنید تا به شخصیت اصلی برگردید.

 

 

مک‌دانلد در توییترش نوشته‌ است: «این [ماد] درواقع یک قابلیت دیباگ کردن است که از بازی حذف شده».

این ماد روی همه‌ی دشمنان بلادبورن کار می‌کند؛ حتی باس‌های بازی!

با این‌حال، این ماد بلادبورن محدودیت‌هایی هم دارد. بعد از به‌دست گرفتن کنترل دشمن، باید نزدیک شخصیت اصلی بمانید. چرا که مرحله و جزییات محیط با راه رفتن شخصیت اصلی بارگذاری می‌شود. به‌گفته‌ی مک‌دانلد، اگر از شخصیت اصلی دور بشوید، کنترل دشمن را از دست می‌دهید. برای جلوگیری از این اتفاق، این ماد امکان «بازگشت به شخصیت اصلی» دارد.

 

 

خبر هیجان‌انگیز بعدی این است که مک‌دونالد حالا مشغول کار برروی مادی با همین توانایی در بازی اخیر فرام‌سافتور، سکیرو است.

 

 

لنس مک‌دانلد را همه با کار برروی محتوای حذف‌شده‌ی بازی‌ها می‌شناسند. تمرکز او رو بازی‌های فرام‌سافتور است اما در بین ویدیوهایش بازی‌هایی مثل Nier هم پیدا می‌شود. برای دیدن ویدیوهایی که از محتوای حذف شده‌ی بازی‌ها منتشر کرده است، همچنین دیگر مادهای عجیب و جذاب بازی‌های فرام‌سافتور، می‌توانید کانال مک‌دانلد را در یوتیوب دنبال کنید.

منبع Eurogamer
2 نظر برای این مطلب
  1. امیر برقعی می‌گوید

    مثلاً کنترل باس رو بگیری و بپری پایین. عالی می‌شه

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      اینا از اثرات جانبی سخت بودن بازیای آقای میازاکیه.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.