Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پادکست دالی زوم – قسمت چهار فصل اول: شب‌های بوگی و شروع اوج‌گیری اندرسون

0

با بسته شدن پرونده‌ی کوئنتین تارانتینو در سه قسمت ابتدایی فصل اول پادکست دالی زوم، به یکی دیگر از کارگردان‌های نسل «ویدئو کلوب»‌ یعنی «پال توماس اندرسون» رسیدیم. در قسمت چهار فصل اول پادکست دالی زوم مرور سینمای اندرسون را آغاز کرده‌ایم.

در قسمت چهار فصل اول پادکست دالی زوم با مقایسه‌ی سبک کارگردانی پال توماس اندرسون و کارگردان قبلی موضوع پادکستمان یعنی کوئنیتن تارانتینو، بحث را آغاز کرده‌ایم. اولین فیلم اندرسون که مورد توجه قرار داده‌ایم فیلم «شب‌های بوگی» (Boogie Nights) است که یکی از فیلم‌های فوق‌العاده خاص هالیوود و سینمای مستقل آمریکا محسوب می‌شود و اندرسون در این فیلم همه‌ی تلاش خود برای تبدیل شدن به کارگردان خاص و نویسنده‌ای خوش‌ذوق و دغدغه‌مند را به کار بسته و محصولی فوق‌العاده دوست‌داشتنی خلق کرده است.

مثل همیشه سعید و عادل در این پادکست با هم بر سر ویژگی‌های فیلم و کارگردان و نویسنده‌ی آن بحث می‌کنند و در خلال این بحث شما با فیلم آشنا می‌شوید و آن را بهتر درک خواهید کرد. سینمای پال توماس اندرسون سینمای عجیب و پر از نکته‌ای است که فیلم به فیلم قرار است آن را بررسی کرده و از زوایای مختلف به آن نگاه کنیم. امید است تا در نهایت بتوانیم به درک درستی از سینمای این کارگردان مولف برجسته‌ی آمریکایی برسیم و با شناخت بیشتر و عمیق‌تر به سراغ فیلم‌هایش برویم تا بیشترینِ آن‌چه ممکن است را از آن دریابیم.

لازم به ذکر است که پادکست دالی زوم را حالا می‌توانید در 9 پلتفرم مختلف دنبال کنید و هر طور که راحت باشید اپیزودها را گوش کنید. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

این قسمت از پادکست دالی زوم را می‌توانید در همین صفحه گوش کنید یا از طریق لینک‌های دسترسی قرار داده شده در ادامه‌ی مطلب به آن دسترسی یابید.

 

دالی زوم را همچنین می‌توانید در سایت شنوتو دنبال کنید و هر قسمت را نیز به رایگان دانلود نمایید. آلبوم دالی زوم پادکست در سایت شنوتو – امکان شنیدن آنلاین و دریافت فایل هر قسمت برای شنیدن آفلاین. (با وارد شدن به صفحه‌ی آلبوم می‌توانید همه‌ی قسمت‌ها را پخش یا دانلود کنید.)

قسمت چهارم فصل اول پادکست دالی زوم در کانال تلگرام گیم‌نیوز.

دسترسی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله گوگل پادکست، اسپاتیفای، بریکر و…

اگر مخاطب گیم‌نیوز بوده باشید می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین و فعال‌ترین بخش‌های این سایت بخش فیلم و سریال است و با دالی زوم تلاش کرده‌ایم که به سمت تخصصی‌تر شدن گام برداریم.

در پایان هرگونه نظر یا پیشنهادی درباره‌ی این پادکست دارید با ما در میان بگذارید و به بهتر شدن کیفیت محتوا و ارائه‌ی پادکست یاری رسانید. منتظر قسمت اول از فصل اول پادکست سینمایی دالی زوم باشید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.