Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قیمت و تاریخ عرضه گوگل Stadia و دیگر اطلاعات تابستان اعلام می‌شوند

0

گوگل از رویداد رونمایی از Stadia برای توضیح پتانسیل پلتفرم استریم بازی‌های ویدئویی خود و برخی از ویژگی‌های منحصر به فردش استفاده کرد، اما برخی از سوالات مهم از جمله قیمت و تاریخ عرضه آن را بی‌پاسخ گذاشت.

حالا این شرکت اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک قیمت و تاریخ عرضه گوگل Stadia را علاوه بر دیگر اطلاعات درباره‌ی عرضه و بازی‌های انحصاری آن، اعلام خواهد کرد.

با انتشار یک توئیت رسمی، گوگل قول داده که به زودی جزئیات بیشتر را منتشر کند. مشخصا، این شرکت وعده‌ی اعلام قیمت Stadia، رونمایی از بازی‌ها و اطلاعات مرتبط با عرضه را داده است.

این سه مورد بزرگ‌ترین سوالات باقی‌مانده در ذهن مخاطبین بعد از رونمایی از Stadia توسط گوگل هستند و به نظر می‌رسد که این شرکت برای پاسخ دادن به این سوالات یک رویداد بزرگ دیگر تدارک خواهد دید.

زمان‌بندی انتشار این اطلاعات اما عجیب به نظر می‌رسد. گوگل تنها با اعلام «تابستان امسال» کاری کرده که گمانه‌زنی درباره‌ی حضور این شرکت در E3 2019 و برگزاری رویداد خود در طی این نمایشگاه آغاز شود. این زمان می‌تواند البته مدتی پس از برگزاری E3 باشد، چراکه ما هنوز خبری مبنی بر برپایی یک کنفرانس در E3 توسط گوگل دریافت نکرده‌ایم.

به نظر می‌رسد که گوگل بیشتر مایل به جدا کردن خود از اخبار معمول صنعت ویدئو گیم و برگزاری رویداد اختصاصی خود دور از هیاهوی دیگر باشد.

گوگل Stadia یک پلتفرم استریم بازی‌ها برای گیمرها است که به وسیله‌ی آن شما می‌توانید تنها از طریق مرورگر خود و یا تلویزیونتان، با یک ستاپ‌باکس مخصوص بازی‌ها را با کیفیت ایده‌آل دریافت کنید.

گوگل همچنین برنامه‌ی عرضه‌ی یک کنترل ویژه برای این سرویس را نیز دارد اما اعلام کرده که کنترلرهای استاندارد به راحتی پاسخگو خواهند بود.

برآوردهای اولیه‌ی کارشناسان، نشان از چیزی واقعا حیرت‌انگیز دارند، اما قیمت این سرویس هنوز کاملا نامشخص باقی مانده و گمانه‌زنی را دشوار کرده است.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.