Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیاتی از سرویس جدید شرکت یوبی‌سافت با عنوان Ubisoft Pass لو رفت

0

به تازگی لیستی منتشر شده است که به معرفی احتمالی سرویس جدید استریم شرکت یوبی‌سافت با عنوان Ubisoft Pass در رویداد E3 2019 اشاره دارد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اخیرا یکی از کاربران انجمن Resetera موفق شده است به لیستی دست یابد که به سرویسی تحت عنوان یوبی‌سافت (Ubisoft Pass) پس اشاره دارد.

اگرچه در حال حاضر این لیست در دسترس خارج شده است اما بنابر گفته‌ی وب‌سایت VG247، فروشگاه یوبی‌سافت صفحه‌ای مختص برای خریداری اشتراک یوبی‌سافت پس راه‌اندازی کرده که البته هم‌اکنون این صفحه هم از دسترس خارج شده است. از آنجایی که در حال حاضر شرکت یوبی‌سافت هیچ سرویس اشتراکی را مدیریت نمی‌کند، این موضوع جالب توجه است.

تصویر اصلی این لیست به نسخه‌ی پریمیوم یوبی‌سافت پس اختصاص داده شده بود. این بدان معناست که در صورت درست بودن این گزارش، سرویس اشتراکی شرکت یوبی‌سافت در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که پیشتر هم مدیران یوبی‌سافت به عرضه‌ی سرویس‌های استریم ابراز علاقه کرده‌اند.

برای راه‌اندازی یک سرویس استریم شما به محتوای مختلف بسیاری نیاز دارید؛ حال با توجه به اینکه یوبی‌سافت یکی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت بازی‌های رایانه‌ای است، می‌توان گفت که این شرکت مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.

البته این امکان وجود دارد که سرویس یوبی‌سافت پس چیزی شبیه به EA Access باشد که در آن بازی‌هایی به صورت ماهانه در اختیار مشترکین قرار می‌گیرند.

شرکت یوبی‌سافت در تاریخ دوشنبه 20 خرداد ماه 1398 (10 ژوئن 2019 میلادی) به برگزاری کنفرانس خود در E3 2019 می‌‎پردازد. انتظار می‌رود که در صورت صحت این گزارش شاهد رونمایی از سرویس یوبی‌سافت پس در جریان این مراسم باشیم.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.