Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی از نسخه‌ی جدید Darksiders در رویداد E3 2019

0

دیگر چیزی به اغاز مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌سازی باقی نمانده است و به همین دلیل شرکت‌های مختلف در حال آماده شذن برای رونمایی از جدیدترین پروژه‌های خود هستند، حال به نظر می‌رسد که به رغم گذشت کمتر از یکسال از انتشار Darksiders 3، شرکت THQ Nordic قصد دارد تا در جریان رویداد E3 2019 از نسخه‌ی جدید Darksiders رونمایی کند.

به تازگی اطلاعاتی در وب‌سایت رویداد E3 منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت THQ Nordic قصد دارد تا در تاریخ پنج‌شنبه 23 خرداد ماه 1398 (ژوئن 2019 میلادی) از نسخه‌ی جدید Darksiders رونمایی کند. این بازی جدید که در سبک اکشن ماجراجویی است قصد دارد تا این سری محبوب را به مسیر جدیدی ببرد.

در حال حاضر این بازی با عنوان Darksiders: Genesis در وب‌سایت E3 ثبت شده است اما به هر حال ممکن است که در زمان رونمایی شاهد تغییر آن باشیم.

Darksiders 3 جدیدترین نسخه از این سری است که در پاییز سال گذشته منتشر شد و نتوانست آن‌طور که باید نظر بازی‌بازان و منتقدان را به خود جلب کند. حال ممکن است که همین دلیل سبب تغییر سیاست‌های THQ Nordic برای هدایت این سری حماسی به مسیری کاملا جدید شده باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.