Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تخفیفات ویژه شعبه‌‍‌ی اروپا فروشگاه پلی‌استیشن آغاز شد

0

به تازگی شرکت سونی تخفیفات ویژه‌ای را برای شعبه‌ی اروپا فروشگاه پلی‌استیشن در نظر گرفته است که در آن شاهد حضور صدها بازی مختلف هستیم. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

این تخفیفات شامل بازی‌های مختلف کنسول پلی‌استیشن 4 می‌شوند که در برخی موارد با تخفیفی 30 درصدی رو به رو شده‌اند. همچنین مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانند با تخفیف فوق‌العاده شصت درصدی نسبت به خرید بازی مورد نظر خود اقدام کنند.

از جمله عناوین حاضر در این لیست می‌توان به Assassin’s Creed Origins ،Far Cry 5 و Hitman 2 اشاره کرد. بنابراین اگر شما هم هنوز موفق به تجربه‌ی برخی از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود نشده‌اید، هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید آن‌ها خواهد بود.

شما می‌توانید با استفاده از این لینک و مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن به مشاهده لیست کامل بازی‌های حاضر در تخفیفات ویژه سونی بپردازید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.