Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت به نمایش ۱۴ بازی فرست پارتی در رویداد E3 2019 می‌پردازد

0

شرکت مایکروسافت در E3 2019 قصد دارد تا به نمایش 14 بازی فرست پارتی بپردازد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

دیگر چیزی به آغاز مهم‌‌ترین رویداد صنعت بازی‌سازی باقی نمانده است و شرکت‌های مختلف در حال انتشار اطلاعاتی از برنامه‌های خود برای E3 2019 هستند. با توجه به این موضوع، شرکت مایکروسافت هم از این قاعده مستثنی نیست و به نظر می‌رسد که سوپرایزهای ویژه‌ای برای طرفداران تدارک دیده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت با انتشار توییتی از پایان یافتن آخرین تمرین تیم اجراکننده E3 2019 خبر داد و اعلام کرد که در جریان این مراسم شاهد نمایش 14 بازی فرست پارتی از استودیوهای شرکت مایکروسافت خواهیم بود. لازم به ذکر است که بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت در کنار عرضه برای کنسول ایکس‌باکس وان، در دسترس کاربران ویندوز ده نیز قرار می‌گیرند.

سال 2018 سالی شلوغ برای شرکت مایکروسافت بود چرا که این شرکت برای بهبود کیفیت عناوین انحصاری خود، چند استودیوی نام آشنای صنعت بازی‌سازی نظیر نینجا تئوری و پلی‌گراند گیمز را به جمع استودیوهای فرست پارتی خود اضافه کرد.

حال با گذشت یک سال از پیوستن این استودیوها به مایکروسافت، انتظار می‌رود شاهد انتشار اطلاعاتی از پروژه‌های در دست توسعه‌ی آن‌ها باشیم.

از جمله بازی‌های تایید شده در مراسم E3 2019 مایکروسافت می‌توان به Gears 5 و Halo Infinite اشاره کرد. مطمئنا مایکروسافت می‌تواند با نمایشی قابل قبول از این پروژه‌های بزرگ و محبوب، فاصله خود با کنسول پلی‌استیشن 4 و شرکت سونی را به حداقل برساند. به مانند رسم هر سال، وب‌سایت گیم‌نیوز به صورت زنده به پوشش رویداد E3 می‌پردازد. بنابراین با ما همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.