Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به‌زودی رویداد جدیدی برای بازی Apex Legends منتشر می‌شود

0

از زمان انتشار Apex Legends، این بازی با مشکلات بسیاری رو به رو بوده است. با این حال استودیوی ریسپاون (Respawn) خود را متعهد به بهبود آن و انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای جلب نظر بازی‌بازان می‌داند. با توجه به این موضوع، این استودیو قصد دارد تا پیش از آغاز E3 2019، رویداد جدیدی برای Apex Legends منتشر کند.

بنابر اطلاعات منتشر شده، این رویداد که قرار است در بازه زمانی محدودی در دسترس قرار بگیرد، پیش از آغاز E3 2019 در دسترس بازی‌بازان این عنوان بتل رویال قرار می‌گیرد. رویداد Legendary Hunt از تاریخ پنج‌شنبه 16 خرداد ماه 1398 (6 ژوئن 2019 میلادی) آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه می‌یابد.

این رویداد بخش جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که با رسیدن شما به 5 تیم برتر هر مسابقه می‌توانید در آن حضور یابید و با 5 تیم برتر دیگر به رقابت بپردازید. با پیروزی در این رویداد جوایز مختلفی نظیر اسکین‌ها و مزایایی برای بخش بتل پس در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار رویداد Legendary Hunt شاهد بازگشت 2XP نیز در تاریخ جمعه 17 خرداد ماه 1398 (7 ژوئن 2019 میلادی) خواهیم بود.

البته این تمام ماجرا نیست و قرار است تا در جریان لایو استریم شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اطلاعاتی از فصل دوم Apex Legends در دسترس قرار بگیرد. با این حال با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که چالش‌های روزانه و هفتگی فصل دوم بازی به شما اجازه می‌دهند تا زودتر از گذشته به ارتقای سطح خود و دریافت جوایز مختلف بپردازید.

اخیرا گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد درآمد بازی Apex Legends به طرز چشم‌گیری کاهش یافته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا با انتشار رویداد جدید بازی Apex Legends و همچنین انتشار فصل دوم شاهد افزایش درآمد آن خواهیم بود یا خیر.

لایو استریم شرکت الکترونیک آرتس در تاریخ شنبه 18 خرداد ماه 1398 (8 ژوئن 2019 میلادی) برگزار می‌شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.