Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی رایگان ماه ژوئن فروشگاه اپیک گیمز معرفی شد

0

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی اپیک گیمز (Epic Games)، کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی هم‌اکنون می‌توانند نسبت به دریافت نسخه‌ی رایگان City of Brass از طریق فروشگاه این شرکت اقدام کنند. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

با توجه به جزئیات منتشر شده در صفحه‌ی رسمی توییتر اپیک گیمز، نسخه‌ی رایگان City of Brass از امروز تا پنج‌شنبه 16 خرداد ماه 1398 (6 ژوئن 2019 میلادی) از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار داد.

City of Brass یک بازی اول شخص ماجراجویی و تک‌نفره است که توسط استودیوی آپرکات گیمز (Uppercut Games) توسعه یافته است. پیشتر اعضای این استودیوی نیز سابقه‌ی کار برروی نسخه‌ی اول و دوم سری بازی‌های محبوب BioShock را برعهده‌ داشته‌اند.

در City of Brass شما باید ضمن مبارزه با ارواح و غول‌های مختلف، راه خود برای دست یافتن به گنج‌های پنهان را باز کنید. این بازی می‌تواند با گیم‌پلی زیبای خود شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. بنابراین اگر تا به حال موفق به تجربه‌ی آن نشده‌اید، هم‌اکنون بهترین زمان برای دانلود City of Brass است.

بازی City of Brass علاوه بر پلتفرم رایانه‌های شخصی، در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز قرار دارد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.