Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه جدید Darksiders این مجموعه را در مسیر کاملا جدیدی قرار می‌دهد

0

THQ Nordic قرار است در E3 امسال قسمت جدیدی از مجموعه Darksiders معرفی کند و به نظر می‌رسد این قسمت مسیر جداگانه‌ای را طی خواهد کرد.

طبق آخرین اطلاعات از وبسایت E3 Coliseum که به تازگی برنامه کامل این نمایشگاه را منتشر کرده رونمایی از این بازی در روز پنجشنبه 23 خرداد خواهد بود.

در توضیحات این وبسایت آمده که این قسمت مشخص خواهد کرد که این مجموعه چه مسیری را طی خواهد کرد در واقع این مجموعه را در مسیر کاملا جدیدی قرار می‌دهد.

اوایل این هفته نام Darksiders: Genesis به گوش رسید و به نظر می‌رسد این نام قسمت جدید این مجموعه خواهد بود که گفته می شود تفاوت‌های زیادی نسبت به سه قسمت گذشته خواهد داشت.

هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست و ما نمی دانیم که آیا THQ Nordic این قسمت را به تیم جدیدی سپرده و یا خالقان اصلی این مجموعه یعنی Gunfire Games برگشته‌اند تا میراث خود را از نو خلق کنند.

THQ Nordic در E3 امسال حضور نخواهد داشت اما ناشر آن‌ها قطعا حضور خواهد داشت و انتظار میرود در کنفرانس مایکروسافت و یا در هفته ابتدایی این نمایشگاه رونمایی شود.

 

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.