Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که لازم است درباره کنفرانس‌های E3 2019 بدانید – به وقت تهران!

0

نمایشگاه هرساله‌ی E3 2019 امسال هم طبق سنت برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین رویداد گیمی سال را شاهد خواهیم بود. درست مثل همیشه کنفرانس‌های خبری نیز در E3 2019 جای دارند و شرکت‌ها از فرصت استفاده می‌کنند تا مهم‌ترین اخبار خود را منتشر کنند.

امسال تفاوت‌هایی در نحوه‌ی برگزاری این رویداد به وجود آمده که برخی شرکت‌ها را از حضور در آن منصرف کرده است. علاوه بر سونی که از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود در نمایشگاه امسال کنفرانسی برگزار نخواهد کرد، اکتیویژن نیز اعلام کرده که برنامه‌ی خاصی برای این نمایشگاه ندارد. با این‌حال این شرکت در سالن آمفی‌تئاتر E3 درباره‌ی بازی جدید خود Call of Duty: Modern Warfare صحبت خواهد کرد.

الکترونیک آرتز نیز رسما در این نمایشگاه حضور ندارد و کمی زودتر از آغاز رسمی کنفرانس‌های خبری چسبیده به E3 رویداد خود موسوم به EA Play را برگزار خواهد کرد. احتمالا اخبار زیادی از EA پلی امسال درز کند و الکترونیک آرتز بتواند توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

EA Play امسال در تاریخ 18 خرداد برگزار خواهد شد و در سایت گیم‌نیوز پوشش داده می‌شود.

نینتندو پیش از شروع E3 2019 یک رویداد ورزش‌های الکترونیک برگزار خواهد کرد که طی آن، جام جهانی Super Smash Bros. Ultimate و همچنین مقدماتی بازی‌های Super Mario Maker 2 برگزار خواهد شد. همچنین لیگ بازی‌های Splatoon 2 در سال 2019 نیز برای همین زمان در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت امسال با دست بسیار پرتری نسبت به همیشه و احتمالا دیگر رقبا به E3 2019 می‌آید. این شرکت که مثل هر سال کنفرانس خبری خود را برگزار خواهد کرد، طبق گفته‌ی فیل اسپنسر، 14 بازی انحصاری ایکس باکس وان به این مراسم می‌آورد. دست پر مایکروسافت زمانی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم جای رقیب همیشگی این شرکت آمریکایی یعنی سونی هم امسال علاوه بر نینتندو در این کنفرانس‌ها خالی است.

کنفرانس مایکروسافت امسال در تاریخ 20 خرداد برگزار خواهد شد.
شرکت‌های دیگر، از جمله یوبی‌سافت و اسکوئر انیکس نیز امسال طبق سنت همیشگی خود کنفرانس خبری مخصوص به خود را برگزار خواهند کرد. طرفداران بی‌شمار بازی‌های این شرکت‌ها از همین حالا منتظر خبرهای بسیار درباره‌ی بازی‌های محبوبشان هستند. در حالی که به نظر می‌رسد هر دو شرکت سودای معرفی بازی‌های جدید را در سر دارند.

 

یوبی‌سافت احتمالا از یک یا چند بازی جدید رونمایی می‌کند ولی همان‌طور که گفته Beyond Good and Evil 2 را نمایش نخواهد داد، در حالی که همین هفته یک استریم از آن پخش خواهد کرد. برنامه‌های اسکوئر احتمالا تحت تاثیر معرفی بازی Avengers قرار خواهند گرفت.

یوبی‌سافت و اسکوئر انیکس کنفرانس خود را 21 خرداد برگزار می‌کنند.

در کنار این‌ها، شرکت بتسدا که سال گذشته نیز یکی از کنفرانس‌های مهم E3 را برگزار کرد امسال شوی مخصوص به خود را دارد و اطلاعات بیشتری از بازی‌های خود به ما خواهد داد. با این‌که هایپ اطراف بازی‌های این شرکت از همیشه کم‌تر است، اما بتسدا نشان داده که همیشه چیزی برای غافل‌گیرکردن طرفداران خود در چنته دارد.

شرکت مستقل Devolver Digital نیز امسال هم کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. این شرکت که به خاطر عجیب‌ترین کنفرانس‌های خبری شناخته می‌شود در E3 2019 نیز رویداد مخصوص به خود را خواهد داشت و تلاش می‌کند تا چشم‌هایی را به خود بدوزد و توجه مخاطبان را جلب کند.

امسال هم PC Gaming Show برگزار خواهد شد و این یکی از بهترین خبرها برای کاربران پی‌سی است. با شروع برگزاری این کنفرانس با حمایت AMD و شرکت‌های سخت‌افزاری دیگر، وضع پی‌سی‌گیمینگ به مراتب بهتر از گذشته شد و این اتفاق احتمالا حالا که این رویداد با همکاری «فروشگاه اپیک گیمز» برگزار می‌شود، شتاب بیشتری هم خواهد گرفت.

کنفرانس بتسدا،‌ پی‌سی گیمینگ و Devolver Digital در تاریخ 20 خرداد برگزار می‌شود.

شرکت Limited Run Games نیز امسال رویداد مخصوص به خود را در E3 2019 در قالب کنفرانس برگزار خواهد کرد. فعلا نمی‌دانیم که برنامه‌ی این شرکت در این کنفرانس چیست.

دیگر شرکت تازه رسیده‌ای که امسال رویداد مخصوص خود را برگزار می‌کند Kinda Funny است که در دسامبر سال گذشته هم یک رویداد این‌چنینی برگزار کرده بود اما ظاهرا کنفرانس E3 این شرکت کاملا متفاوت است.

نینتندو آخرین شرکتی است که برنامه‌ای متصل به E3 برگزار می‌کند. با این‌که امسال هم کنفرانس نینتندو در قالب یک ویدئو است که سر ساعت پخش می‌شود، اما دایرکت مخصوص E3 2019 مشخصا خبرهای ویژه‌ای برای طرفداران این شرکت سرگرمی‌ساز ژاپنی خواهد داشت.

نگاهی به زمان دقیق رویدادها و کنفرانس‌های E3 2019

  • 18 خرداد , 21:45  EA Play لایو استریم
  • 18 خرداد — لیگ‌های بازی‌های نینتندو
  • 20 خرداد , 00:30 کنفرانس مایکروسافت
  • 20 خرداد , 05:00 کنفرانس بتسدا
  • 20 خرداد , 06:30 Devolver کنفرانس حبری
  • 20 خرداد , 21:30 PC Gaming Show
  • 20 خرداد , 23:30 Limited Run Games کنفرانس خبری
  • 21 خرداد , 00:30  Ubisoft کنفرانس خبری
  • 21 خرداد , 04:00 Kinda Funny Showcase
  • 21 خرداد , 05:30  Square Enix کنفرانس خبری
  • 21 خرداد , 20:30 Nintendo Direct Showcase
  • 21 – 24 خرداد — نمایشگاه عمومی E3

با پوشش خبری E3 2019 با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.