Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قسمت سوم بازی Shenmue بار دیگر با تاخیر در عرضه مواجه شد

0

به نظر می‌رسد قسمت سوم بازی Shenmue به زمان بیش‌تری برای توسعه نیاز دارد و بار دیگر با تأخیر منتشر می‌شود.

27 آگست آخرین تاریخ انتشاری بود که شرکت دیپ سیلور برای نشر «شنمو 3» در نظر گرفته‌بود اما این‌بار تاریخ عرضه این عنوان تا پاییز 2019 عقب افتاده‌است و باید تا 19 نوامبر برای تجربه آن منتظر بمانیم.

یو سوزوکی خالق فرنچایز متنی را در صفحه کیک استارتر بازی قرار داده و توضیحاتی پیرامون این تأخیر ارائه کرده‌است:

در حالی‌ که بازی تقریبا آماده شده با این حال به یک سری پالایش و تغییرات برای کامل شدن نیاز دارد. احساس می‌کنیم که این زمان اضافه می‌تواند به ما در انتقال تجربه لذت بخش و واقعی از شنمو به مخاطبان این بازی در سراسر جهان کمک کند؛ تجربه ای که طرفداران مستحق آن هستند.

 

این بازی که برای اولین بار در ‎E3 سال 2015 و کنفرانس سونی نمایش داشت، در کمپین کیک استارتر خود موفق به دریافت 6.3 میلیارد دلار از بیش‌از هفتاد هزار پشتیبان و هوادار خود شد که در آن زمان رکورد بیش‌ترین مقدار کمک به یک بازی درکیک استارتر را به خود اختصاص داد. در سال 2017 دیپ سیلور وظیفه نشر بازی را به عهده گرفت و نیمه دوم سال 2018 را به عنوان تاریخ احتمالی عرضه بازی در نظر گرفت.

پروسه ساخت قسمت سوم بازی Shenmue زمان زیادیست که به طول انجامیده؛ نسخه دوم این سری در سال 2001 منتشر شد و تیم توسعه دهنده با کمک و توجه بی نظیر طرفداران این فرنچایز در ساخت نسخه سوم این سری ایستادگی کرد. اگرچه انتشار بازی چندین بار با تأخیر رو‌به‌رو شده است اما سوزوکی طرفداران را در جریان پروسه ساخت قرار داده‌  و تغییرات بر پایه نظرات آن‌ها را تضمین کرده‌است.

 

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.