Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خبری از بخش زامبی در Call of Duty: Modern Warfare امسال نخواهد بود

0

بازی Call of Duty: Modern Warfare امسال تلاش زیادی برای واقع‌گرایانه‌تر شدن کرده و به همین خاطر است که بخش زامبی در آن جایی نخواهد داشت.

استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی «اینفینیتی وارد» اعلام کرده که این بازی بخش محبوب و دوست‌داشتنی زامبی‌های عناوین ندای وظیفه را در بر نخواهد داشت.

کارگردان این بازی، «جیکوب مینکوف» در گفتگویی با مجله‌ی پلی‌استیشن‌لایف‌استایل اعلام کرده که بازی جنگاوری نوین 2019 بخش زامبی را در بر نخواهد داشت، چرا که علاوه بر حس و حال واقع‌گرایانه‌تر این بازی نسبت به عناوین قبلی، بخش زامبی‌ها در بازی‌های ندای‌وظیفه‌ی ساخته‌ی استودیوی تری‌آرک (Treyarch) بیشتر گنجایش داشته است.

مینکوف با اشاره به تفاوت‌های بازی‌های جنگاوری نوین و بلک آپس (Black Ops) توضیح داد:

چون آن‌ها روی تجربه‌ی ابرقهرمانی‌تر و داستانی‌تر تمرکز می‌کنند، می‌توانند چیزهای بیشتری ارائه بدهند. انواع متفاوتی از گیم‌پلی در بازی‌هایشان.

او این‌چنین ادامه داد: «اما برای ما، ما در تلاش هستیم تا یک دنیای واقع‌گرایانه و نزدیک به واقعیت خلق کنیم. ما انعطاف لازم برای قرار دادن زامبی در بازی‌مان را نداریم. این کار حس بازی کردن در یک جهان که واقعی به نظر می‌رسد و به اتفاقات امروز و درگیری‌هایی که با آن‌ها مواجه هستیم نزدیک است را به هم می‌زند.»

بازی جنگاوری نوین امسال به نوعی یک ریبوت از مجموعه‌ای با همین نام و نشان است که اولین قسمت آن در سال 2006 عرضه شد. این ریبوت از این مجموعه قرار است حس و حال واقع‌گرایانه‌تر و تاریک‌تری را به بازی تزریق کند.

بر خلاف بازی Black Ops 4 که بازی قبلی مجموعه‌ی محبوب ندای وظیفه بود، «جنگاوری نوین» دارای بخش داستانی تک نفره است. این بازی البته بخش چندنفره‌ی همیشگی ندای وظیفه را هم ارائه خواهد داد.

در بازی‌های قبلی ندای وظیفه سازندگان با تغییر بخش‌های گیم‌پلی بازی تجربه‌های متفاوتی را ارائه می‌دادند. بخش زامبی بازی در کنار بخش داستانی و چند نفره‌ی آن، همیشه در تلاش بود تا حالتی فانتزی‌تر و به دور از واقعیت به بازی تزریق کند.

انتخابی که به نظر می‌رسد همان‌طور که کارگردان بازی گفته، با حس و حال جنگاوری مدرن در تضاد و تناقضی اساسی است و قرار نیست وجود داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.