Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گوگل تاریخ اعلام خبرهای بیشتر درباره Stadia را اعلام کرد!

0

همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، شرکت گوگل در حالی که همه به نوعی برای E3 2019 آماده می‌شوند، چند روز قبل از شروع این نمایشگاه اطلاعات بیشتر درباره Stadia را منتشر خواهد کرد.

گوگل اعلام کرده که در تاریخ 16 خرداد (6 ژوئن) در یک برنامه‌ی لایو استریم به نام Stadia Connect اطلاعات بیشتری که همه انتظار آن‌ها را می‌کشند را منتشر خواهد کرد.

این شرکت قرار است در این تاریخ و این رویداد مخصوص خود، از تاریخ عرضه، قیمت، بازی‌ها و چیزهای دیگر Stadia رونمایی کند.

این ویدئو که از طریق یوتوب منتشر می‌شود، ساعت 20:30 شانزدهم خرداد آغاز خواهد شد. گوگل قول داده که این اولین قسمت از برنامه‌ی Stadia Connect است و این مجموعه ویدئو با هدف انتشار اخبار، رویدادها، بازی‌ها و دیگر چیزها برای Stadia منتشر خواهد شد.

گوگل با انتشار توئیتی این برنامه را پروموت کرد و نوشت:

برخی اخبار نمی‌توانند منتظر E3 بمانند.

گوگل در ماه مارس از سرویس استریم بازی‌های خود با نام Stadia رونمایی کرد. این پلتفرم برای اجرای بازی‌های بزرگ و پرقدرت پی‌سی به صورت استریم بر روی دستگاه‌های فعلی شما راه‌اندازی شده است. پردازش بازی‌ها را سرورهای قدرتمند گوگل برعهده دارند.

این پلتفرم می‌تواند بازی‌ها را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه و همچنین با قابلیت HDR اجرا کند.

گوگل در سر دارد تا کنترلرهای مخصوصی را برای این دستگاه به بازار عرضه کند، اما اعلام کرده که کنترلرهای استاندارد فعلی هم با آن همخوانی خواهند داشت.

گوگل همچنین استودیوی بازی‌سازی خود را نیز ساخته و «جید ریموند» خالق عنوان اساسینز کرید را به مدیریت آن گماشته است. انتظار دیدن بازی‌های AAA از گوگل برای پلتفرم استادیا انتظار زیادی نیست.

احتمالا در رویداد 16 خرداد، گوگل از بازی‌های خود برای این پلتفرم رونمایی خواهد کرد. همچنین احتمال اضافه شدن استودیوهای بازی‌سازی شناخته شده‌ی دیگر به این شرکت در این پروژه زیاد است.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.