Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کراس-پلی Call of Duty: Modern Warfare امکان بازی بین پلتفرمی را فراهم می‌کند

0

به گفته‌ی اکتیویژن، کراس-پلی Call of Duty: Modern Warfare امکان بازی میان پلتفرم‌های کنسول و پی‌سی را فراهم خواهد کرد.

بعد از معرفی بازی جنگاوری نوین، سازندگان این عنوان اعلام کردند که کاربران می‌توانند از قابلیت کراس-پلی آن استفاده کنند. این بازی همچنین سیزن-پس ندارد.

این‌طور که اکتیویژن، ناشر عناوین ندای وظیفه اعلام کرده، بازی Modern Warfare دارای هیچ محتوای پس از انتشارِ غیررایگانی نخواهد بود. با این حال، طبق قرارداد این شرکت با سونی، محتوای اضافه‌ی بازی یک هفته زودتر به دست بازی‌کنندگان پلی استیشن می‌رسد.

«پاتریک کلی» طراح و کارگردان این بازی و یکی از روسای استودیوی اینفینیتی وارد، گفته که همه‌ی تصمیمات در مراحل ساخت بازی «با در نظر گرفتن بازی‌کننده» اتخاذ شده‌اند. او درباره‌ی کراس-پلی Call of Duty: Modern Warfare گفته:

با عرضه‌ی Modern Warfare ما قدم‌هایی در راستای متحد کردن جماعت بازی‌کننده برمی‌داریم. در ابتدا ما قرار است امکان بازی بازی‌کنندگان پی‌سی با کنسول‌ها را فراهم کنیم. و بعد از آن، از شر سیزن-پس بازی راحتشان کرده‌ایم.

ظاهرا اکتیویژن قصد دارد «رویدادها» را جایگزین محتوای اضافه‌ی پس از عرضه کند، اما در عین حال نقشه‌ها و محتوای جدید را به طور رایگان در اختیار بازی‌کنندگان قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی در E3 2019 منتشر شود. در حالی که اکتیویژن پیش از این گفته بود که برنامه‌ی خاصی برای حضور در E3 امسال ندارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare پاییز امسال منتشر خواهد شد. این بازی یک ریبوت برای این مجموعه محسوب می‌شود و قصد دارد تا این مجموعه را واقع‌گرایانه‌تر از همیشه سازد.

با گیم‌نیوز و اخبار مرتبط با ندای وظیفه: جنگاوری مدرن 2019 همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.