Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اپل تی وی از کنترلرهای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ پشتیبانی خواهد کرد

0

اپل به زودی تجربه‌ی گیمینگ بر روی اپل تی وی را به میزان قابل توجهی ارتقا می‌دهد. این شرکت که در WWDC 2019 شب گذشته اخبار زیادی را اعلام کرد، همچنین گفته که در به‌روزرسانی بعدی اپل تی وی پشتیبانی از کنترلرهای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را به این دستگاه اضافه خواهد کرد.

اپل در حالی این امکان را برای اپل تی وی فراهم می‌کند که اشتراک بازی‌های ویدئویی Apple Arcade را معرفی کرده و به زودی منتشر خواهد کرد.

این سرویس بیش از 100 بازی جدید و انحصاری تولید شده را در بر می‌گیرد، که می‌توانند در مک، آی‌پد، آی‌فون و اپل تی وی به اجرا در بیایند. با این حال این‌که اپل تا این زمان برای انتشار چنین قابلیتی در Apple TV صبر کرده چندان عجیب نیست.

اپل همچنین چند به‌روزرسانی دیگر برای tvOS خود در نظر گرفته است و همچنین برخی اپلیکیشن‌ها نیز به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده‌اند. tvOS سیستم عامل مخصوص اپل برای اپل تی وی است که آن را راه می‌اندازد.

امکان پشتیبانی تلویزیون اپل از کنترلرهای بازی، آن هم دو کنترلر بسیار محبوب کنسول‌های نسل هشتم یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، موضوع بسیار مهمی است. این اتفاق، امکان استفاده‌ی بازی‌کنندگان از کنترلرهایی که همین حالا در اختیار دارند را برای مصارف دیگر فراهم می‌کند. بدین ترتیب، بازی‌های آرکید و کژوال اپل را بازی کردن، برای بازی‌کنندگان بسیار ساده‌تر خواهد شد.

این موضوع کار بسیار ساده‌تری نسبت به تالاش این شرکت برای تولید و فروش یک کنترلر مخصوص برای سرویس Apple Arcade محسوب می‌شود و حرکت هوشمندانه‌تری است.

شب گذشته اپل در کنفرانس رویداد توسعه دهنگان خود، از چیزهای زیادی رونمایی کرد. از جمله مک پرو کاملا جدید با یک نمایشگر رتینای 32 اینچی با وضوح تصویر 6K که 5 هزار دلار قیمت دارد.

اپل همچنین اخباری مرتبط با بازی‌های ویدئوی داشت که در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع ubergizmo

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.