Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت بازی Minecraft Earth خود را در کنفرانس اپل به نمایش گذاشت

0

مایکروسافت ماه گذشته از بازی Minecraft Earth برای اندروید و iOS رونمایی کرد و شب گذشته این بازی را در کنفرانس شرکت اپل در WWDC 2019 به نمایش گذاشت.

بازی Minecraft Earth یک عنوان واقعیت افزوده است که شبیه به بازی پوکمون گو عمل می‌کند. مایکروسافت ماه‌ها برای تولید این محصول به استودیوی Mojang همکاری کرده است.

در این بازی بازی‌کنندگان قادر به جمع آوری مصالح و ساخت سازه‌های بزرگ ماینکرفت به همراه دوستانشان هستند. هدف نهایی مایکروسافت این است که دنیا را با بلوک‌های ماینکرفت پر کند!

نمایش این بازی در کنفرانس اپل اولین بار بود که ما از این طرح چیزی می‌دیدیم. Minecraft Earth پیش از این به طور رسمی برای عموم نمایش داده نشده بود.

در جریان این دمو، اشیای ماینکرفت روی استیج قرار گرفتند و هر دو بازی‌کننده قادر بودند تا با آن‌ها تعامل کنند. در همین حین آن‌ها باید با اسکلت‌ها و یا مرغ‌هایی که به آن‌ها حمله می‌کردند مبارزه کنند.

با استفاده از یک قابلیت مخصوص اپل که در سیستم عامل iOS وجود دارد، یکی از بازی‌کنان حتا توانست خود را وارد اشیای ماینکرفت در بازی بکند. این قابلیت People Inclusion نام دارد.

مایکروسافت بنا دارد تا یک نسخه‌ی آزمایشی از این بازی را در تابستان عرضه کند. این بازی زمانی که آماده‌ی عرضه شد منتشر می‌شود و علاوه بر iOS برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد.

منبع theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.