Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چه انتظاراتی از بازی Marvel’s Avengers در رویداد E3 2019 داریم؟

0

بدون شک یکی از موردانتظارترین بازی‌های E3 2019 نیز بازی Marvel’s Avengers شرکت اسکوئر انیکس است. این بازی در سال 2017 با عنوان The Avengers Project معرفی و اعلام شد که دو استودیوی کریستال داینامیک و آیداس مونترال که به ترتیب به عنوان سازندگان سری بازی‌های Tomb Raider و Deus Ex series شناخته می‌شوند، وظیفه‌ی ساخت این پروژه بزرگ را برعهده دارند.

از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی از این پروژه منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که نام این بازی Marvel’s Avengers خواهد بود. حال با توجه به محبوبیت مجموعه فیلم‌های Avengers، و همچنین موفقیت دیگر بازی‌ مارول یعنی Marvel’s Spider-Man، بازی‌بازان بسیاری مشتاق تجربه‌ی بازی جدید اسکوئر انیکس و دریافت اطلاعات جدیدی از آن هستند.

حال با توجه به برگزاری رویداد مهم E3 2019، مطمئنا شرکت‌های مختلف سعی دارند تا بیشترین بهره‌برداری را از آن داشته باشند و با نمایش پروژه‌های بزرگ، سال مالی بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند. با توجه به این موضوع سعی داریم تا در این مطلب انتظارات خود از Marvel’s Avengers در رویداد E3 2019 را بیان کنیم. بنابراین در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

آن‌چه که تاکنون از Marvel’s Avengers می‌دانیم

Marvel’s Avengers نخستین قسمت از چندگانه‌ای می‌باشد که قرار است با همکاری اسکوئر انیکس و کمیک بوک تایتان ساخته شوند. با توجه به اولین تیزر منتشر شده از Marvel’s Avengers می‌توان گفت که جهان بازی اصلا هم با قهرمان مارول مهربان نیست و به نظر می‌رسد که تیم اونجرز از هم پاشیده و شکست خورده است. حال این احتمال وجود دارد که شما در قالب قهرمانان بازی، وظیفه‌ی احیای تیم خود را برعهده داشته باشید.

اسکوئر انیکس بازی Marvel’s Avengers را اینگونه توصیف می‌کند:

[Marvel’s Avengers] برای بازی‌بازان سر تا سر دنیا طراحی شده است و شامل تمام شخصیت‌ها، محیط‌ها و لحظات خاطره‌انگیز بسیاری است که طرفداران قدیمی سری را هم به وجد می‌آورد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، اسکوئر انیکس قصد دارد تا با خلق داستانی کاملا جدید، امکان تجربه‌ی Marvel’s Avengers در بازه‌ی زمانی بلند مدت را برای جامعه بازی‌بازان فراهم کند.

همچنین می‌دانیم که شاون اسکایگ، نویسنده و مدیرنوآوری بازی Uncharted: The Lost Legacy، به عنوان مدیر نوآوری Marvel’s Avengers نیز انتخاب شده است. علاوه بر این، استفان بری که سابقه‌ی کار برروی سری Dead Space را در کارنامه خود دارد، به جمع تیم سازنده پروژه جدید مارول پیوسته است.

آن‌چه که برای E3 2019 تایید شده است

کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس برای رویداد E3 2019 در تاریخ سه‌شنبه 21 خرداد ماه 1398 (10 ژوئن 2019 میلادی) در ساعت 5:30 بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. بنابر اطلاعات منتشر شده در توییتر، بازی Marvel’s Avengers در کنفرانس این شرکت حاضر است. به غیر از این موضوع اطلاعات رسمی دیگری در خصوص این پروژه در دسترس نیست ولی با توجه به اطلاعات لو رفته به نظر می‌رسد که بازی شامل هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره نیز می‌شود. همچنین Marvel’s Avengers بخش شخصی‌سازی بسیار وسیعی را در اختیار بازی‌‎بازان قرار می‌دهد.

آن‌چه که امیداوریم در E3 2019 ببینیم 

با توجه به اینکه تا به حال گیم‌پلی از Marvel’s Avengers منتشر نشده است انتظار داریم که شرکت اسکوئر انیکس نمایش کاملی از این بخش داشته باشد و دیدی کلی به بازی‌بازان از نحوه‌ی تعامل با دنیای اونجرز دهد. سوال بزرگی که وجود دادر این است که آیا Marvel’s Avengers به بازی‌بازان اجازه کنترل بیش از یک شخصیت از قهرمانان مارول را می‌دهد یا خیر. همچنین اسکوئر انیکس باید جزئیاتی از قدرت‌های هر شخصیت و نحوه‌ی استفاده آن‌ در بازی منتشر کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مارول و اسکوئر انیکس، داستان Marvel’s Avengers در دنیایی که مردم از ابرقهرمانان خسته شده‌اند روایت می‌شود؛ دنیایی که باعث به خطر افتادن و احتمال از بین رفتن تیم اونجرز شده است. با توجه با اینکه شرکت سازنده قصد دارد تا در بلند مدت به پشتیبانی از بازی بپردازد، باید دید که این موضوع تاثیری بر بخش‌هایی نظیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای و دیگر روش‌ها برای افزایش درآمد دارد یا خیر. آیا پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌تواند لذت تجربه‌ی یک بازی ابرقهرمانی به یادماندنی را از طرفداران بگیرد؟

در پایان باید دید که تیم خلاق مارول تا چه حد در ساخت Marvel’s Avengers با اسکوئر انیکس همکاری داشته است. مطمئنا با همکاری گسترده این دو شرکت شاهد عنوانی قابل قبول خواهیم بود.

مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌سازی از هفته‌ی آینده کار خود را آغاز می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به این آدرس به مشاهده تاریخ و ساعت دقیق هر یک از کنفرانس‌ها بپردازید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.