Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این‌ها بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۱۹ پلی استیشن پلاس هستند

0

دو بازی Borderlands: The Handsome Collection  و Sonic Mania بازی‌های رایگان ماه ژوئن پلی استیشن پلاس هستند.

بازی‌های رایگان این ماه  پلی استیشن پلاس امکان تجربه یک بازی سراسر سرعت پلتفرمر خاطره انگیز و یک شوتر اول شخص دیوانه‌‍وار را به کاربران این سرویس می‌دهد. این دو بازی در روز 4 ژوئن (14 خرداد) برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفتند. اما اجازه بدهید نگاهی دقیق‌تر به این دو بازی داشته باشیم.

Borderlands: The Handsome Collection

اگر برای انتشار قسمت سوم بازی بردرلندز در شهریور همین سال هیجان‌زده‌اید، الان وقتش رسیده که نگاهی دوباره به این فرنچایز داشته‌باشید. بازی رایگان این ماه پلاس حاوی دو قسمت Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel است.

نه تنها در این بازی تمام بسته‌های الحاقی هر دو قسمت ذکرشده قرار گرفته و از لحاظ بصری بهبود یافته‌است، بلکه اگر شما موفق به تجربه هر کدام از این دو قسمت روی کنسول PS3 شده باشید می‌توانید از ادامه ذخیره خود این‌بار در کنسول PS4 به تجربه بازی بپردازید .

Sonic Mania

این بازی که در آگوست 2017 منتشر شد، گیمر را به دوران لذت‌بخش تجربه بازی‌های دوبعدی سونیک پرتاب کرد.

بدون شک شما وظیفه خود را در این بازی می‌دانید: سونیک در مقابل دشمن قدیمی خود Dr. Eggman قرارگرفته و باید او را شکست دهد.

منطقه ‌های قدیمی و خاطره‌بخش بازی در کنار منطقه‌های جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفته و همراه با مناطق مخفی، کالکتیبل‌های بی‌شمار و امکان رقابت و همکاری به صورت چند نفره به یکی از بازی‌هایی تبدیل شده که می‌تواند برای ساعاتی سرگرم‌کننده باشد.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.