Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رابرت پتینسون در یک سه‌گانه در نقش بتمن بازی می‌کند

0

بالاخره پس از انتشار شایعات مختلف، بازیگر نقش شخصیت محبوب بتمن انتخاب شد که بر اساس آن رابرت پتینسون در نقش بتمن به هنرنمایی می‌پردازد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت Deadline، رابرت پتینسون در یک سه‌گانه در نقش بتمن حضور پیدا می‌کند. اولین فیلم از این سه‌گانه در سال 2021 و با عنوان The Batman اکران می‌شود.

مت ریوز که سابقه‌ی کارگردانی طلوع سیاره میمون‌ها و جنگ برای سیاره میمون‌ها را در کارنامه‌ی خود دارد، وظیفه‌ی کارگردانی این سه‌گانه را برعهده خواهد داشت.

اولین فیلم از سه‌گانه The Batman در تاریخ جمعه 4 تیر ماه 1400 (25 ژوئن 2021 میلادی) منتشر می‌شود. هنوز جزئیاتی از دیگر اعضای تیم بازیگری و همچنین تاریخ دقیق اکران دو قسمت دیگر منتشر نشده است.

رابرت پتینسون به واسطه‌ی بازی در مجموعه فیلم‌های گرگ و میش شناخته می‌شود. او همچنین حضور کوتاهی در هری پاتر داشته است.

پیش از این قرار بود که بن افلک کارگردانی سه‌گانه The Batman را برعهده بگیرد اما اوایل سال 2017 بود که او از کارگردانی این پروژه کناره‌گیری کرد و اذعان داشت که دیگر قصد همکاری در پروژه‌ یاد شده را ندارد.

همان‌طور که می‌بینید زمان نسبتا زیادی به اکران The Batman باقی مانده و ممکن است باز هم شاهد تغییراتی در تیم سازنده باشیم. در هر صورت می‌توان گفت که رابرت پتینسون گزینه‌ی مناسبی برای ایفای نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.