Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چهار نقشه‌ی جدید برای بتلفیلد ۵ عرضه خواهند شد

0

استودیو DICE چهار نقشه‌ی جدید همراه با قسمت چهارم بازی بتلفیلد 5 به نام Defying the Odds از تاریخ 6 تیر عرضه خواهد کرد.

این محتوای جدید بتلفیلد 5 با دو نقشه بزرگ 64 نفره شروع می‌شود که نقشه اول Al Sundan نام دارد و بیشتر تمرکزش روی مسافت‌های طولانی و استفاده از وسایل نقلیه است. این نقشه بر اساس یکی از نقشه‌های بخش تک نفره این بازی به نام Under No Flag است.

نقشه دوم Marita نام دارد که در جولای عرضه می‌شود و شامل کوهپایه‌ها و جاده‌های سنگی می‌شود و تمرکزش بیشتر بر روی نبردهای نزدیک و پیاده‌نظام است.

سپس در ماه آگوست دو نقشه دیگر اضافه خواهد شد که تمرکز هر دوی آن‌ها بر روی نبرد‌های نزدیک است و ماموریت بازیکن‌ها منفجر کردن کارخانه‌ای در جزایر لفنت است.

در ماه اکتبر و بین قسمت‌های چهار و پنج این بازی نیز باید منتظر Operation Underground باشید که الهام گرفته شده از نقشه محبوب مترو از بتلفیلد 3 است که پر از نبرد‌های تن به تن است و شامل خیابان‌های شهری و تونل‌های زیرزمینی خواهد بود.

بازی بتلفیلد 5 در تاریخ 27 مهرماه برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

استودیو DICE اطلاعات بیشتری از این محتوای جدید در EA Play در اختیار همگان خواهد گذاشت.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.