Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راکستدی بازی بعدی خود را در E3 2019 نمایش نمی‌دهد

0
 با وجود اینکه از عرضه آخرین اثر استودیو راکستدی یعنی Batman: Arkham Knight چهار سال می‌گذرد اما نمایشی از بازی بعدی این شرکت در E3 2019 نخواهیم دید.

در چند سال گذشته شایعات زیادی پیرامون پروژه بعدی خالق سه‌گانه بتمن بوده است. شایعاتی درباره ساخت بازی مربوط به سوپرمن که خیلی زود رد شد. شایعاتی درباره پروژه ساخت بازی Suicide Squad  که پس‌از عملکرد ضعیف فیلم سینمایی آن کنسل شد. حتی به گفته افرادی بازی مربوط به دنیای هری پاتر می‌تواند اثر بعدی این شرکت باشد. حقیقت این است که هیچ‌کس به طور دقیق اطلاعی ندارد اما همگی برای تجربه اثر بعدی شرکت راکستدی هیجان‌زده‌ایم. اما متأسفانه این پروژه نمایشی در E3 نخواهد‌داشت.

Sefton Hill موسس شرکت راکستدی و کارگردان در حساب توییتر خود ذکر کرد:

سلام به همگی! از آنجا که تعدادی از شما از ما سوال کرده‌بودید بنابراین ما می‌خواهیم به اطلاع همه برسانیم که استودیو راکستدی در E3 امسال نمایشی نخواهد داشت. ما نیز نمایش را به عنوان طرفداران آن مشاهده خواهیم کرد اما در لندن می‌مانیم. سخت مشغول پروژه بعدی خود هستیم. امیدواریم از E3 امسال لذت ببرید!

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.