Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که باید پیش از EA Play 2019 بدانید

0

زمان زیادی به آغاز بزرگ‌ترین رویداد گیمی سال یعنی E3 باقی نمانده است و فردا قبل از آغاز کنفرانس‌های رسمی رویداد EA Play برگذار خواهد شد. نگاهی خواهیم داشت به چیز‌های که از این رویداد می دانیم در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید الکترونیک آرتز در این نمایشگاه حضور ندارد و تصمیم گرفته درست قبل از آغاز کنفرانس‌های رسمی رویداد EA Play را در سالن Hollywood Palladium شهر لس آنجلس برگذار کند که شامل صحبت‌های سازندگان و رونمایی از گیم‌پلی بازی‌ها خواهد بود.

الکترونیک آرتز قطعا برنامه‌های زیادی برای بازی‌های منتشر شده خود خواهد داشت و می‌دانیم محتویات جدیدی برای بازی‌های Anthem, Apex Legends و بتلفید 5 در نظر گرفته است.

برای بازی بتلفیلد 5 همانگونه که پیش‌تر خواندید چهار نقشه‌ی جدید همراه با قسمت چهارم بازی به نام Defying the Odds عرضه خواهد شد که قطعا شاهد نمایش گیم‌پلی از این محتویات جدید خواهیم بود. اطلاعات زیادی از برنامه‌های این شرکت برای Anthem منتشر نشده و البته عملکرد ضعیف این بازی در این بی توجهی بی‌تاثیر نیست.

بیشترین انتظارات از بازی Apex Legends است که گفته می‌شود اطلاعات جدیدی از فصل 2 این بازی منتشر خواهد شد. پس از موفقیت‌های بازی در سبک Battle Royal کاربران از آپدیت نشدن مداوم این بازی مانند فورتنایت انتقاد می‌کردند اما سازندگان همچنان مخالف آپدیت‌های هفتگی هستند باید دید آیا تغییری در رویه خود خواهند داد یا خیر.

بازی دیگر استودیو Respawn یعنی Star Wars: Jedi Fallen Order نیز حضور گسترده‌ای خواهد داشت و شاهد گیم‌پلی این بازی خواهیم بود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی دارد

و در آخر عناوین الکترونیک آرتز اسپورت که مهم‌ترین آن‌ها FIFA 20 خواهد بود، همانطور که می‌دانید تغییرات گیم‌پلی در این بازی پیشتر مشخص شده بود و می‌توانید در این مطلب در گیم‌نیوز بخوانید. روز گذشته نیز در اکانت توئیتر، تیزری 6 ثانیه‌ای منتشر شد که حضور این بازی در این رویداد را تایید کرد. بازی Madden NFL 20 نیز از عناوین مورد انتظار است که می‌توان شاهد حضور آن در این رویداد بود.

 

رویداد EA Play فردا ساعت 21:45 به وقت ایران آغاز خواهد شد که شما می‌توانید از طریق لایو استریم شاهد آن باشید.

عناوینی که تاکنون حضورشان تایید شده است:

  • Anthem
  • Apex Legends
  • Battlefield V
  • FIFA 20
  • Star Wars: Jedi Fallen Order
منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.