Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: یوبی‌سافت در حال ساخت یک بازی نقش‌ آفرینی معرفی نشده است

0

با نزدیک شدن به آغاز رویداد E3 2019، بازار شایعات روزهای بسیار گرمی را سپری می‌کند و هرروز شاهد انتشار خبرهای تایید نشده‌ای هستیم. با توجه به ای موضوع، به تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در حال توسعه یک بازی نقش آفرینی جدید است.

بنابر شایعه‌ی منتشر شده، این بازی نقش آفرینی با نام رمزی اورفئوس (شاعر و آوازه‌خوان افسانه‌ای اساطیر یونان) در دست توسعه قرار دارد و سبک هنری آن چیزی شبیه به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.

این شایعه توسط جیسون شرایر و در جریان پادکست وب‌سایت Kotaku منتشر شد.

مدتیست که یوبی‌سافت در حال رفتن به سمت ساخت بازی‌های نقش آفرینی است به‌طوری که سال گذشته بازی Assassin’s Creed Odyssey حال و هوایی شبیه به بازی‌هایی در این سبک به خود گرفته بود.

حال به نظر می‌رسد که پروژه اورفئوس تجربه‌ای جدید برای یوبی‌سافت است تا مهارت‌های خود در ساخت عناوین نقش آفرینی را به چالش بکشد. البته باید منتظر ماند و دید که آیا اورفئوس یک نقش آفرینی کامل است یا تنها المان‌هایی از آن را در خود جای داده است.

لازم به ذکر است که تا زمان تایید نهایی آن در رویداد E3 2019، باید این خبر را تنها به عنوان یک شایعه پذیرفت. کنفرانس خبری شرکت یوبی‌سافت در E3 2019 در تاریخ سه‌شنبه 21 خرداد ماه 1398 ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود. بنابر اطلاعات منتشر شده، یوبی‌سافت قصد دارد تا در جریان کنفرانس خود ضمن رونمایی از محتوای جدید برای بازی‌های The Division 2 و Rainbow Six Siege، از بازی Watch Dogs Legion نیز رونمایی کند.

به رسم هر سال وب‌سایت گیم‌نیوز به صورت زنده و کامل این رویداد مهم را پوشش خواهد داد. بنابراین با ما همراه باشید. در پایان می‌توانید برای مشاهده تاریخ برگزاری هر یک از کنفراس‌های E3 2019 به این آدرس مراجعه کنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.