Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش: یوبی‌سافت برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی جدید Splinter Cell ندارد

0

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که منتظر بازگشت Splinter Cell در E3 2019 بوده‌اید، متاسفانه باید گفت که امسال هم این اتفاق رخ نمی‌دهد و طرفداران باید مدت زمان بیشتری برای تجربه آن صبر کنند چراکه بنابر گزارشی، یوبی‌سافت برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی جدید Splinter Cell ندارد.

در جریان جدیدترین پادکست وب‌سایت کوتاکو، جیسون شرایر به صحبت در مورد سری Splinter Cell پرداخت و اعلام کرد که به رغم انتشار شایعات و نشانه‌های بسیار مبنی بر معرفی نسخه‌ی جدید Splinter Cell در E3 2019، خبری از رونمایی این بازی نیست و در حال حاضر یوبی‌سافت برنامه‌ای برای ادامه این سری ندارد.

تقریبا شش سال از انتشار آخرین نسخه‌ی Splinter Cell با نام Blacklist می‌گذرد؛ با توجه به این موضوع، بسیاری از طرفداران منتظر انتشار نسخه‌ی جدید آن هستند. حال با توجه به گفته‌ی جیسون شرایر، به نظر می‌رسد که طرفداران باید مدت زمان بیشتری برای تجربه‌ی این بازی مخفی کاری صبر کنند.

با این حال ممکن است که منابع جیسون شرایر حقیقت را از او پنهان کرده باشند و شاید معرفی Splinter Cell در E3 2019 به سوپرایزی بزرگ تبدیل شود. در هر صورت باید تا زمان برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت صبر کرد.

کنفرانس خبری شرکت یوبی‌سافت در E3 2019 در تاریخ سه‌شنبه 21 خرداد ماه 1398 ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.