Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گوگل استیدیا برای ۶۵ ساعت استریم ۴K به یک ترابایت حجم اینترنت نیاز دارد!

0

سرویس گیمینگ گوگل استیدیا که با استفاده از شبکه‌ی اینترنت کار می‌کند، حجم زیادی را به خود اختصاص خواهد دارد. پس اگر هنوز از سرویس‌های حجمی استفاده می‌کنید، احتمالا از Google Stadia استقبال نخواهید کرد.

به دنبال انتشار اطلاعات بیشتر از سرویس گوگل استیدیا، سایت پی‌سی‌گیمر طی محاسباتی دریافته که بعد از 65 ساعت بازی کردن با وضوح تصویر 4K که بهترین کیفیت ارائه شده توسط استیدیا است، 1 ترابایت حجم اینترنت مصرف می‌شود.

به همین ترتیب، با گذشت یک ساعت از بازی شما 15.75 گیگابایت حجم مصرف کرده‌اید! این در صورتی است که بخواهید همه‌ی بازی‌ها را با کیفیت 4K اجرا کنید که البته به سرعت 35 مگابیت بر ثانیه‌ی اینترنت هم نیاز دارد.

این موضوع کاربران را در سراسر دنیا با شک و تردید درباره‌ی Google Stadia مواجه کرده است. به نظر می‌رسد اینترنت حجمی در جهان هنوز بیش از آن حدی که گوگل روی آن حساب باز کرده فراگیر است.

می‌توانید بازی‌ها را از طریق گوگل استیدیا با کیفیت پایین‌تر نیز اجرا کنید. برای اجرای بازی‌ها با کیفیت فول اچ‌دی 1080p حدودا 9 گیگابایت در هر ساعت و برای اجرا با کیفیت 720p هر ساعت 4.5 گیگابایت حجم اینترنت مصرف خواهد شد.

سرویس استیدیا در ماه نوامبر میلادی ابتدا در 14 کشور منتخب عرضه می‌شود و پس از آن، در سال 2020 در مناطق بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. تنها سخت‌افزاری که همراه با این سرویس عرضه می‌شود یک کنترلر مخصوص است که از ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی برخوردار است.

این سرویس پس از عرضه‌ی نهایی ماهیانه 10 دلار خرج روی دست بازی‌کنندگان خواهد گذاشت، اما آن‌ها قادر خواهند بود بدون هزینه‌ی اضافه‌ی خرید سخت‌افزارهای عظیم، بازی‌ها را تنها از طریق مرورگر گوگل کروم در دستگاه‌های فعلی خود اجرا کنند.

انتظار اطلاعات بیشتر از استیدیا در E3 پیش‌رو می‌رود. اولین بازی‌ها برای این سرویس تایید شده‌اند و Gylt فعلا تنها عنوان انحصاری فعلی این سرویس گیمینگ محسوب می‌شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.