Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در آستانه‌ی E3 2019 سونی اعلام کرده هرگز از ساخت بازی داستانی دست نمی‌کشد

0

برخی از بازیکنان و طرفداران درباره‌ی افزایش تعداد و محبوبیت بازی‌هایی همچون فورتناینت و Apex Legends نگرانند و معتقدند میزان موفقیت و درآمد این بازی‌ها ممکن است استودیو‌‌های دیگر را نیز از بازی‌های داستان محور دور کند اما جیم رایان مدیر پلی استیشن در مصاحبه‌ای خیال همه را راحت کرد و گفت این اتفاق در سونی نخواهد افتاد.

وی در گفتگو با وبسایت CNET به موفقیت‌‌های بزرگ بازی‌های داستان محوری مثل اسپایدرمن، خدای جنگ و Days Gone اشاره کرد و تاکید کرد که همواره می‌توان این سبک بازی‌ها را از سونی انتظار داشت.

موفقیتی که اکنون ما در سبک بازی‌های داستانی خودمان کسب کرده‌ایم بی سابقه است و ما احساس بسیار خوبی داریم و قطعا این ژانری نیست که ما بخواهیم از آن خداحافظی کنیم.

جیم رایان با اشاره به بازی‌ها آنلاین گفت این بازی‌ها هنوز در حال رشد کردن هستند و باعث رشد اکوسیستم کلی بازی‌ها شده‌اند.

من معتقدم اگر قرار باشد که وارد این سبک شویم باید خیلی خوب عمل کرد در غیر اینصورت نباید این کار را انجام داد. اینگونه بازی‌ها باید به تدریج ساخته شود، شما نمی توانید ناگهان وارد دنیای این بازی‌ها شوید چون آسان نیست باور کنید اصلا آسان نیست.

جدیدترین عنوان داستان محور سونی شاهکار استودیو Naughty Dog بازی The Last of Us: Part 2 است که به نظر می‌رسد آخرین مراحل تولید خود را سپری می‌کند. سونی در E3 این هفته حضور نخواهد داشت و به نظر می‌رسد برای اطلاعات جدید کمی باید صبور باشیم.

در حالی که سونی در E3 امسال حضور ندارد شرکت مایکروسافت و بقیه کمپانی‌های بزرگ حضور خواهند داشت. شما می‌توانید آخرین اخبار از این رویداد بزرگ را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع Gamespot CNET

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.