Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نحوه پنالتی زدن و ضربه ایستگاهی چگونه در فیفا ۲۰ تغییر کرده است؟

0

در جریان لایو استریم EA Play، شرکت الکترونیک آرتز اطلاعاتی از نسخه‌ی جدید سری بازی‌های فیفا منتشر کرد که با توجه به آن شاهد تغییراتی در بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی فیفا 20 هستیم. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

به گزارش گیم‌نیوز و به نقل از وب‌سایت یوروگیمر، با توجه به اطلاعات منتشر شده در لایو استریم EA Play، تغییرات قابل توجهی در نحوه زدن پنالتی و ضربه ایستگاهی در در فیفا 20 اعمال شده است؛ تغییراتی که ضمن حفظ مهارت‌های لازم برای استفاده از آن‌ها، به پایداری بیشتر این بخش کمک بسیاری کرده است.

می‌توانید با مشاهده ویدئوهای منتشر شده به تغییرات اعمال شده در این بخش پی ببرید.

 

 

در فیفا 19 به هنگام زدن ضربات ایستگاهی و یا پنالتی، دوربین حرکت می‌کرد اما به نظر می‌رسد که این‌بار در فیفا 20، با ثابت ماندن دوربین پشت سر بازیکن، این چهار جهت اصلی است که کنترل را به شما می‌دهد.

موضوع جالب این است که به نظر می‌رسد به هنگام زدن ضربات ایستگاهی، شما می‌توانید میزان چرخشی و نوع کاتی که توپ به خود می‌گیرد را به طور کامل کنترل کنید.

بازی فیفا 20 در تاریخ جمعه 5 مهر ماه 1398 (27 سپتامبر 2019 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. از جمله تغییرات قابل توجه این نسخه می‌توان به اضافه شدن بخش جدیدی تحت عنوان Volta  اشاره کرد. در این بخش که چیزی شبیه به فوتبال خیابانی است، شما می‌توانید با داشتن کنترل کامل بر شخصیت خود، به شخصی‌سازی او بپردازید. برای این کار گزینه‌های مختلفی د دسترس شما قرار خواهند گرفت.

با وجود معرفی فیفا 20، هنوز مشخص نیست که این بار تصویر کدام یک از ستارگان دنیای فوتبال برروی جلد آن نقش می‌بندد.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.