Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رزیدنت اویل ۵ و ۶ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

0

دو بازی رزیدنت اویل دیگر به مجموعه‌ی رزیدنت اویل‌های نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند.

این‌طور که نینتندو در جریان دایرکت E3 2019 اعلام کرد، بازی‌های رزیدنت اویل 5 و رزیدنت اویل 6 به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند.

هر دو بخش همکاری آنلاین و آفلاین (خانگی) بازی Resident Evil 5 در نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز موجود خواهد بود. به علاوه این بازی شامل تمام بسته‌های الحاقی منتشر شده تا کنون می‌شود. محتوای اضافه‌ای که این بازی به همراه خواهد داشت Lost in Nightmares و Desperate Escape هستند.

همچنین در این بازی بخش Versus نیز گنجانده شده است که برای کاربران نینتندو سوییچ، چند شخصیت و چهار لباس ویژه‌ی اضافه هم در بر خواهد داشت.

بخش No Mercy بازی هم در این نسخه وجود دارد. به علاوه، یک بخش جدید به نام The Mercenaries United در بازی وجود دارد که تلفیق دو بخش مزدوران قبلی در بازی است و تا چهار بازی‌کننده را پشتیبانی می‌کند.

اما رزیدنت اویل 6 نیز به همین ترتیب، با همه‌ی ملحقات خود برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی دارای بخش تک‌نفره و چند نفره خواهد بود و تا چهار بازی‌کننده می‌توانند آن را همزمان تجربه کنند.

بخش‌های اضافی مثل Survivor نیز در این بازی وجود خواهند داشت که در آن، شش بازی‌کننده به جان هم انداخته می‌شوند.

در این نسخه از بازی برای هر کدام از شخصیت‌های اصلی، دو لباس متفاوت در نظر گرفته شده است که قبلا تنها راه باز شدن آن‌ها از طریق وبسایت بازی بود و اکنون از داخل بازی می‌توان به آن‌ها دست یافت. همچنین بسته‌های الحاقی بازی به طور تمام و کمال در نسخه‌ی نینتندو سوییچ قرار گرفته‌اند.

این دو بازی قرار است در پاییز امسال برای سوییچ عرضه شوند، اما نینتندو و کپکام هیچ‌کدام تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن‌ها مشخص نکرده‌اند. همچنین مشخص نیست که هر دو بازی با هم و به طور همزمان عرضه می‌شوند یا خیر.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.