Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32019: لاریان درباره‌ی Baldur’s Gate 3 توضیح می‌دهد

0

سازندگان بالدرز گیت، 18 سال پس از آخرین بازی منتشر شده از این عنوان، تصمیم گرفتند ادامه‌ای برای یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های نقش‌آفرینی پی‌سی بسازند. حالا اعضای استودیوی لاریان (Larian) توضحیات بیشتری درباره‌ی Baldur’s Gate 3 ارائه داده‌اند.

در جریان کنفرانس پی‌سی‌گیمینگ در E3 2019 بود که توانستیم اطلاعات بیشتری درباره‌ی Baldur’s Gate 3 به دست بیاوریم. سازندگان این عنوان ادعا می‌کنند که بهترین ویژگی‌های بازی‌های Divinity: Original Sin و Dungeons and Dragons را با هم ترکیب کرده و به بالدورز گیت 3 می‌آورند.

مدیرعامل اجرایی لاریان، «سوئن وینکه» می‌گوید: «شما خارج از شهر بالدورز گیت شروع می‌کنید، اما به داخل شهر نیز خواهید رفت. مشخصا لحظات درگیرکننده در بازی هست. لاریان توسعه‌ی این بازی را با نگاهی به پنجمین ویرایش هندبوک آغاز کرد و از بین چیزهایی که در یک بازی ویدئویی نتیجه می‌دهند و چیزهایی که نتیجه نمی‌دهند، انتخاب کرد.»

وی درباره‌ی گیم‌پلی بازی این‌طور توضیح می‌دهد:

فرض کنیم ما درگیر یک نبرد می‌شویم چون شما یک سوال نابه‌جا پرسیده‌اند و من نمی‌خواهم آن را جواب بدهم.

وینکه در ادامه توضیح داد که لاریان چگونه از قواعد ویرایش پنجم دانجنز اند دراگونز برای شکل دادن به مکانیک‌های بازی استفاده کرده است:

من صندلی را برمی‌دارم، آتش می‌زنم و بعد توی سر شما خرد می‌کنم. این‌ها کارهایی هستند که ما باید برای این‌که شما انجامشان دهید سیستمی در بازی قرار دهیم، که الزاما قرار نیست در کتاب شرح داده شده باشند.

داستان به تقریبا 100 سال پس از ماجراهای بالدورز گیت 2 برمی‌گردد.

سازندگان خبر از انتشار یک بازی رومیزی جدید برای مجموعه‌ی بالدورز گیت، پیش از انتشار قسمت سوم بازی ویدئویی در پاییز امسال می‌دهند. با این‌که هنوز صحبتی از یک تاریخ انتشار برای Baldur’s Gate 3 نیست، وینکه صحبت‌های خود را این‌گونه تمام می‌کند:

این همان بازی است که ما می‌خواهیم بازی کنیم، پس می‌خواهیم مطمئن شویم که واقعا و واقعا خوب است. زمانی که این اطمینان به دست آمد، آن‌گاه بازی را عرضه می‌کنیم.

اطلاعات بیشتر از این بازی و جزئیات دیگر را به محض انتشار در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.