بازی Elden Ring نقشآفرینی اکشن اوپن ورلدی که فقط خالقان دارک سولز میتوانند بسازند!
بازی بعدی سازندگان دارک سولز، بلادبورن و سکیرو، Elden Ring است که بنا به گفتهی هیدتاکا میازاکی، کارگردان این بازی، ساخت اینچنین نقش آفرینی اکشنی با جهان آزاد (Open World) فقط از آنها برمیآید.
در گفتگویی با سایت آیجیان، میازاکی Elden Ring را یک عنوان سوم شخص اکشن نقشآفرینی با ستینگ فانتزی و حساسیتهای طراحی دارک سولز میخواند. بر خلاف مجموعهی دارک سولز، که محیطهایی متراکم و به هم مرتبط دارد، جهان باز Elden Ring قرار است وسیعتر و آزادتر باشد. در واقع، این بازی قرار است بزرگترین بازی استودیوی FromSoftware تا امروز باشد.
برای اولین بار در یک بازی ساختهی میازاکی، شما سوار بر اسب خود دنیای بازی را میگردید و با دشمنان در حالی که سوار بر اسبهایشان در گشت و گذار هستند مواجه خواهید شد. وسعت دنیا نه تنها بر روی مبارزات بازی تاثیر میگذارد، بلکه به گفتهی میازاکی، موقعیتهای جدیدی برای جستجو و داستانگویی فراهم میکند.
میازاکی همچنین گفته که نباید مثل سکیرو از این بازی نیز انتظار شهرها، شهرستانها یا انپیسیها (NPC) را در Elden Ring داشت.
او میگوید: «خلق یک نوع جدید از بازی یک چالش بزرگ برای ما است.» و ادامه میدهد:
اگر قرار باشد شهرها را هم علاوه بر این کار به بازی اضافه کنیم، کمی اضافه کاری خواهد بود، برای همین تصمیم گرفتیم یک بازی اوپن-ورلد با تمرکز بر کارهایی که در آن بهترین هستیم خلق کنیم.
بازی جدید فرامسافتور از زمانی که این استودیو کار بر روی آخرین بستهی الحاقی دارک سولز 3 را تمام کرد در دست ساخت است. یعنی چیزی در حدود سه سال پیش.
همچنان هیچچ ایدهای دربارهی اینکه بازی چه زمانی منتشر خواهد شد نداریم، اما قرار است آن را در کنسولهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی بتوانیم بازی کنیم.