Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیم‌پلی Cyberpunk 2077 تا بعد از گیمزکام ۲۰۱۹ نمایش داده نخواهد شد

0

امسال نیز دموی قابل بازی Cyberpunk 2077 در E3 پشت درهای بسته برای خبرنگاران و فعالان صنعت نمایش داشت. سازندگان این بازی گفته‌اند که تا اواخر تابستان، این دمو و گیم‌پلی مربوط به آن برای عموم علاقه‌مندان منتشر نخواهد شد.

سی‌دی‌پراجکت رد، استودیوی سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 دموی گیم‌پلی بازی را با خود به E3 2019 برده، اما آن را تنها در اختیار خبرنگاران قرار داده است. در روزهای اخیر در سایت‌های خبری مختلف از این دمو توصیفات فراوانی خواندیم. با این حال قرار نیست خودمان بتوانیم گیم‌پلی این دمو را تا زمان برگزاری نمایشگاه PAX West ببینیم.

این خبر را رییس روابط عمومی استودیو در توئیتر خود اعلام کرد. او نوشت:

دموی گیم‌پلی Cyberpunk 2077 تا پس از گیمزکام 2019 نمایش عمومی نخواهد داشت.

گیمزکام امسال از 29 مرداد تا 2 شهریور برپا خواهد شد و تا آن زمان باید با همین اطلاعاتی که فعلا درباره‌ی گیم‌پلی بازی داریم سر کنیم. سی‌دی‌پراجکت سال گذشته نیز از همین روش برای ارائه‌ی دموی گیم‌پلی کامل بازی خود انجام داده بود.

انتظار کشیدن برای انتشار عمومی این دمو کمی ناامیدکننده است، اما با سرعتی که سال 2019 در حال جلورفتن است، پیش از آن‌چه فکرش را بکنید شاهد به گیمزکام خواهیم رسید.

تا آن زمان، می‌شود با تریلری که این هفته در E3 از بازی به نمایش درآورد سر کنیم.

تاریخ انتشار این بازی نیز همزمان با پخش این تریلر جدید در کنفرانس مایکروسافت معلوم شد و باید تا سال 2020 میلادی برای انتشار آن صبر کنیم. به علاوه متوجه شدیم که یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود، یعنی کیانو ریوز (کنستانتین-ماتریکس) در بازی ایفای نقش کرده است.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی Cyberpunk 2077 و گیم‌پلی آن را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.