Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

می‌شود سایبرپانک ۲۰۷۷ را بدون کشتن حتا یک نفر به اتمام رساند

0

سال گذشته سی‌دی‌پراجکت اعلام کرد که شما نمی‌توانید این بازی را بدون کشتن تمام کنید. اما ظاهرا بعد از بازخوردهای E3 سال گذشته، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند با ایجاد تغییراتی، این امکان را به سایبرپانک 2077 اضافه کنند.

با تغییرات به وجود آمده، حالا می‌توانید بازی سایبرپانک 2077 را بدون کشتن حتا یک نفر به اتمام برسانید.

برای کسانی که دوست دارند بازی‌ها بدون خشونت باشد و خون از دماغ هیچ کسی نیاید، بازی‌سازان اخیرا پاسخی ارائه می‌کنند. این بار، درباره‌ی کشتار در بازی سایبرپانک، «پاول ساسکو» طراح ارشد مراحل بازی به وی‌جی‌247 گفته است:

بله این بازخوردی بود که ما از شما گرفتیم، بر اساس پرسشنامه‌هایی که شما پر کردید، ما واقعا آن‌ها را بررسی می‌کنیم، ما همیشه آن‌ها را بررسی می‌کنیم، و این چیزی بود که از آن‌ها مشخص بود.

او ادامه می‌دهد: «و ما به این فکر کردیم که واقعا می‌توانیم این کار را بکنیم. تنها کمی بیشتر زمان می‌برد تا بفهمیم چگونه و بعد کار بیشتری خواهیم داشت. و بالاخره این تصمیم را گرفتیم.» او در ادامه می‌گوید که در تمام مراحل بازی، از جمله مراحل فرعی و بی‌اهمیت و خارج از داستان نیز شما «مجبور به کشتن نخواهید بود.»

این تغییرات بازی سایبرپانک 2077 را بیشتر به مکتب طراحی «شبیه‌سازی مفرط» (ایمرسیو سیم، یک سبک از بازی‌های ویدئویی است که تاکید بسیار زیادی بر انتخاب‌های بازی‌کننده دارد/) نزدیک می‌کند. چیزی که در استودیو این اواخر زمزمه‌اش را زیاد شنیده‌ایم. اما سی‌دی‌پراجکت‌رد معتقد است این بازی نمی‌تواند یک تجربه‌ی کامل از این مکتب باشد.

ساسکو توضیح می‌دهد: «چون این چیزی نیست که ما داریم تلاش می‌کنیم بسازیم.» با این حال، المان‌های زیادی از این سبک را وارد بازی کرده‌ایم و می‌توانید پیدا کنید. یک سیستم کلاس‌بندی روان، توانایی انتخاب بین مهارت‌ها، ترکیب آن‌ها، اضافه کردن به آن‌ها و…»

او در ادامه توضیحات جذابی از گیم‌پلی بازی و کارهایی که می‌توانید در آن بکنید ارائه می‌دهد:

شما در نقش یک سایبررانر، می‌توانید با پرشی بلند خود را به نقطه‌ی بالایی برسانید، از آن‌جا تیم دشمنان را دید بزنید و می‌توانید هک‌شان کنید، و سپس، نمی‌دانم، مغزشان را بترکانید یا مجبورشان کنید خودکشی کنند یا مغزشان را منفجر کنند، یا همه‌ی کارهای دیگری که اگر یک نت‌رانر معمولی بودید نمی‌توانستید انجام بدهید. برای این‌که نمی‌توانستید به نقطه‌ی بالا برسید. بله، از این نظر این بازی یک ایمرسیو سیم کامل است.

سایبرپانک 2077 به شما این امکان را می‌دهد که بدون کشتن حتا یک نفر آن را به اتمام برسانید. این‌که از این امکان استفاده کنید یا نه، کاملا به خودتان بستگی دارد. این بازی آوریل سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

از طريق vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.