Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32019: همه‌ی چیزهایی که از Cyberpunk 2077 فهمیدیم

0

سایبرپانک 2077 شاید در حال حاضر موردانتظارترین بازی ویدئویی برای ما باشد. با بیش از 100 جایزه برای رونمایی‌اش از E3 2018 و اشتیاق فراوان هزاران نفر برای هر اسکرین شات و ویدئوی کوتاهی، این بازی در E3 2019 نیز نمایشی جذاب داشت، و چیزهایی که از Cyberpunk 2077 فهمیدیم اشتیاق ما را چندین برابر کردند.

این بازی دست‌پخت استودیوی لهستانی سازنده‌ی عناوین ویچر، شما را به دنیای سایبرپانک شهر «نایت سیتی» می‌برد و با داستان شخصیت اصلی‌اش «وی» که یک مزدور سایبری در میان جنگجویان خیابانی و نت‌رانرهای تکنولوژیک و هکرهای شرکتی است؛ همراه می‌کند.

این بازی بیش از هر چیز از قوانین «انتخاب و نتیجه»ی سی‌دی‌پراجکت‌رد که طرفداران بازی‌هایش با آن‌ها آشنا هستند تبعیت می‌کند. شما در بازی با انتخاب‌های سختی مواجه می‌شوید و نتیجه‌ی این انتخاب‌ها دامن‌گیرتان خواهد شد. این حقیقت، در طول بازی جریان دارد و لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

همه‌چیز در سطح خارق‌العاده‌ای از جزئیات رخ خواهد داد، فراتر از هر بازی دیگری از این استودیو و همان‌طور که در The Witcher 3: Wild Hunt رخ داد.

انویدیا برای این بازی با سی‌دی‌پراجکت‌رد همکاری نزدیکی داشته است تا از تکنولوژی ری‌تریسینگ به طور خاص در بازی استفاده شود. تصاویری که در زیر می‌بینید به طور خاص با تکیه بر این فناوری تهیه شده‌اند:

بازی Cyberpunk 2077 با انویدیا ری‌تریسینگ بازی Cyberpunk 2077 با انویدیا ری‌تریسینگ

بازی Cyberpunk 2077 یک بازی به غایت بلندپروازانه است و نه تنها در گیم‌پلی و داستان، که در گرافیک نیز می‌شود این را احساس کرد.

این بازی از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود و یک بازی نقش‌آفرینی بسیار جدی و عمیق خواهد بود، دنیای سهمگینی که داستان در آن روایت می‌شود را به شما هدیه خواهد داد و به نظر می‌رسد که این دنیای بزرگ و زنده و تاثیرگذار، بتواند با نورپردازی واقع‌گرایانه‌ی ری‌تریسینگ انویدیا، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

اما بازی همه‌اش درباره‌ی گیم‌پلی و گرافیک نیست و داستان بازی به غایت سینمایی روایت خواهد شد. همان‌طور که در تریلرهای سینمایی به نمایش درآمده از بازی تا کنون دیده‌ایم، کارگردانی بازی حرفه‌ای است و هیجان در صحنه‌های سینمایی و اکشن بازی بسیار بالا است. روایت سینمایی بازی در کنار دوربین اول شخص آن، المان‌های نقش‌آفرینی و سایبرپانک دوست‌داشتنی، پر زرق و برق و نئونی، نشان می‌دهد که بازی از فیلم‌های زیادی که پیش از آن تولید شده‌اند ایده و الهام گرفته است و قرار است یک عنوان دوست‌داشتنی را تجربه کنیم.

به علاوه، و شاید یکی از اخبار مهم این روزها در این باره، حضور «کیانو ریوز» در این بازی در نقش «جانی سیلورهند» است. نقشی که به نظر نمی‌رسید مهم و اساسی باشد، اما به گفته‌ی کارگردان بازی، قرار است در داستان بازی تفاوت شگرفی ایجاد کند.

سی‌دی‌پراجکت‌رد می‌گوید که کیانو ریوز در بازی نقشی مهم خواهد داشت و دیالوگ زیادی هم دارد. این هم یکی دیگر از ویژگی‌های سینمایی بازی سایبرپانک 2077 است که نشان می‌دهد چطور سازندگان سعی کرده‌اند دنیای بازی را نسبت به همیشه متحول کنند و چیزی جدید و کامل‌تر ارائه دهند.

جان ویک، در این بازی تنها صدا و چهره‌اش را قرض نداده بلکه برای حرکات شخصیت هم به طور کامل موشن کپچر شده است.

در کنار این اطلاعات، از بسته‌ی ویژه‌ی بازی با عنوان «نسخه‌ی کلکسیونرها» نیز رونمایی شد. برای این بازی، یک مجسمه‌ی 25 سانتی‌متری از قهرمان داستان، «وی» در کنار کتابی از طرح‌های هنری بازی و چیزهای دیگر در یک جعبه‌ی فلزی شیک در نظر گرفته شده است. این بسته‌ی ویژه در جعبه‌ای با شمایل یکی از آسمان‌خراش‌های نایت سیتی ارائه می‌شود.

گیم‌پلی بازی متاسفانه پشت درهای بسته به نمایش درآمد و اگرچه توصیف و تحلیل زیاد در مورد آن خواندیم، تا خودمان نتوانیم ببینیم و یا دموی بازی را تجربه کنیم مزه نمی‌دهد. برای انتشار ویدئوی گیم‌پلی بازی باید تا گیمزکام 2019 یعنی شهریور امسال صبر کنیم.

 

بازی Cyberpunk 2077 برای انتشار در ماه آوریل 2020 میلادی یعنی بهار سال آینده‌ آماده می‌شود. تا زمان عرضه، قطعا چیزهای بیشتری از این بازی خواهیم فهمید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

از طريق allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.