Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32019: همه‌ی چیزهایی که از بازی Watch Dogs Legion فهمیدیم

0

در جریان رویداد E3 2019 شرکت‌های مختلف از مهم‌ترین پروژه‌های خود رونمایی کردند. حال با پایان این رویداد سعی داریم تا نگاهی بر مهم‌ترین بازی‌های معرفی شده داشته باشیم. بنابراین در ادامه مطلب و نگاهی بر اطلاعات به دست آمده از بازی Watch Dogs Legion با گیم‌نیوز همراه باشید.

مدتی پیش از آغاز رویداد E3 2019 بود که شعبه انگلستان فروشگاه آمازون به صورت اتفاقی بازی Watch Dogs Legion را برروی خروجی سایت خود قرار داد. همین مدت کوتاه کافی بود تا دوست‌داران بازی‌های رایانه‌ای پیش از حذف آن، اطلاعات مختلفی از این بازی جهان آزاد را به گوش سایر بازی‌بازان برسانند.

پس از لو رفتن Watch Dogs Legion، یوبی‌سافت با انتشار تیزری در توییتر رسما از رونمایی این بازی در جریان رویداد E3 2019 خبرد داد.

با آغاز کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2019، این شرکت مراسم خود را با نمایشی ده دقیقه‌ای از گیم‌پلی Watch Dogs Legion آغاز کرد.

اینجا می‌توانید نقد و بررسی بازی Watch Dogs Legion را در گیم‌نیوز بخوانید.

حال بیایید نگاهی بر داستان و شخصیت‌های منحصر به فرد آن داشته باشیم؛ شخصیت‌هایی که می‌توانند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازی‌بازان به ارمغان آورند.

بنابر اطلاعات منتشر شده، بازی Watch Dogs Legion در نسخه‌ای آینده از شهر لندن روایت می‌شود. البته باید گفت که اگر انتظار آینده‌ای دور از این شهر و دیدن وسایل عجیب غریب را دارید باید گفت که این اتفاق نخواهد افتاد.

داستان بازی به بررسی بدترین نتیجه به دست آمده از همه‌پرسی برگزیت می‌پردازد؛ جایی که در آن با جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا، مشکلات بسیاری برای مردم این کشور و به خصوص مردم شهر لندن به وجود آمده است؛ عده‌ای خاص کنترل شهر را به دست گرفته‌اند و مشکلاتی برای زندگی روزمره مردم به وجود آورده‌اند. حال اهالی لندن قصد دارند تا با اتحاد خود و پیوستن به گروه ددسک (DedSec)، کنترل شهر خود را پس بگیرند.

بازی Watch Dogs Legion

حال بیاید در مورد شاخص‌ترین ویژگی Watch Dogs Legion صحبت کنیم. در این بازی شما می‌توانید کنترل تمام شخصیت‌های حاضر در لندن را به دست بگیرید. این یعنی اینکه تمام شخصیت‌های حاضر در Watch Dogs Legion، پروتاگونیست‌های اصلی بازی هستند!

بنابر گفته‌ی یوبی‌سافت، تمام شخصیت‌های حاضر در Watch Dogs Legion از انیمیشن، صداگذاری و داستان خاص خود برخوردار هستند؛ همچنین هر فرد از مهارت خاصی برخوردار است که با توجه به نیاز خود، باید رضایت او برای پیوستن به ددسک را جذب کنید.

اگر به یک مامور مخفی MI6 برای انجام یک ماموریت محرمانه نیاز دارید، بهتر است تا برای جلب یکی از مامورین این سازمان اقدام کنید. شاید هم به یک مامور پلیس برای آزاد کردن یکی از اعضای مهم ددسک نیاز داشته باشید!

همچنین در صورت مرگ شخصیت تحت کنترل شما، دیگر امکان برگرداندن او وجود ندارد و شما مجبورید به ادامه بازی با دیگر شخصیت‌ها هستید. می‌توان گفت که این موضوع باعث می‌شود تا شما نسبت به شخصیت خود احساس مسئولیت داشته باشید و برای زنده نگه داشتن او تلاش کنید.

بازی Watch Dogs Legion

تمام اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که Watch Dogs Legion یک بازی فوق‌العاده رو به رو هستیم. این بازی در تاریخ جمعه 16 اسفند ماه 1398 (6 مارس 2020 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.