Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32019: همه‌ی چیزهایی که از Ghost Recon Breakpoint فهمیدیم

0

بازی Ghost Recon Breakpoint تنها همین چند هفته پیش قبل از E3 در یک لایو‌ استریم رونمایی شد و اطلاعات زیادی به ما درباره‌ی این بازی داده شد. Breakpoint بر پایه قسمت قبلی این بازی یعنی Ghost Recon Wildlands ساخته می‌شود اما با این تفاوت که این بازی ریشه‌های تلاش برای بقا در سطح نظامی در خود دارد و بیشتر تمرکز آن بر روی این است که کاربران تجربه مدام در خطر بودن را داشته باشند. سازندگان همچنین قول داستانی عمیق‌تر و حرفه‌ای‌تر از گذشته را داده‌اند. بعد از حوادث بولیویا این بار داستان در جزیره آئورا که پایگاه شرکتی به نام Skell است روایت می‌شود و پس از سقوط هلیکوپتر شما باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کنید.

Ghost Recon Breakingpoint

این روزها اگر بازیگر معروفی در بازی‌ها نباشد باید تعجب کرد با توجه به اینکه در سال‌های اخیر حضور آن‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی پر رنگ‌تر می‌شود این بازی هم از این قاعده مستثنا نیست و بازیگر سریال‌های مردگان متحرک و پانیشر آقای جان برنتال رو به روی شما به عنوان دشمن قرار خواهد گرفت. او سردسته گروهی از سربازان سابق گوست است که به نام گرگ‌ها شناخته می‌شوند و البته فراموش نکنیم خود او نیز از نیروهای سابق گوست است. نبرد‌های فراوان تاکتیکی، انفجارها، وسایل نقلیه و جنبه‌های بقا و مخفی کاری این بازی را برای هواداران Tom Clancy شدیدا جذاب کرده است.

Ghost Recon Breakingpoint

در شما می‌توانید در این بازی جهان باز ماموریت‌های خود را به صورت تک نفره، دو نفره و سه نفره انجام دهید. در اول بازی هلیکوپتر شما در جزیره آئورا سقوط می‌کند شما زخمی و تنها هستید و باید به دنبال بقیه افراد گروه خود باشید در حالی که دشمنان با تکنولوژی پیشرفته به دنبال این هستند که شما را شکار کنند.

در این بازی شرایط بسیار تغییر کرده و این بار شما طعمه‌ای برای شکار خواهید بود

 

طبق روال گذشته شما می‌توانید نحوه انجام ماموریت را خودتان انتخاب کنید اما سیستم جدید مصدومیت یوبی‌سافت شرایط را سخت‌تر کرده است و تیر خوردن می‌تواند تمام نقشه‌های شما را بهم بریزد. به گفته سازندگان بسته به نوع مصدومیت تاثیر منفی آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود کم شدن سرعت و دقت در حرکت و تیراندازی از نمونه‌های بارز آن است. شما باید خیلی سریع به جراحات خود رسیدگی کنید. شما همینطور می‌توانید کمپ‌های موقتی دایر کنید تا نفسی تازه کنید. در بخشی از گیم‌پلی بازی شاهد استفاده از محیط برای مخفی شدن بودیم و کارکتر بازی با استفاده از گل خود را پنهان کرد تا از دید دشمن مخفی بماند در بخش دیگر دیدیم که می‌توانیم از فنس‌ها عبور کنیم و دیگر نیازی نیست دنبال راه ورودی برای پایگاه‌ها باشیم.

Ghost Recon Breakingpoint

داستان Breakpoint این بار درباره‌ی تهدیدات استفاده از تکنولوژی در زمینه‌های نظامی است که امروزه یکی از نگرانی‌های اصلی طرفداران صلح در دنیا است. جزیره آئورا پایگاه شرکتی به نام Skell است که توسط مخترعی به نام جیس اسکل اداره می‌شود. با پیشرفت‌های تکنولوژی نظامی نگرانی خطرات آن‌ها برای بشریت بیشتر می‌شود و تصور اینکه این تکنولوژی به دست افراد نادرستی برسد وحشتناک است. تمامی ارتباطات با این جزیره قطع شده و شما باید سر از این ماجرا در بیاورید که چه اتفاقی افتاده، جیس اسکل کجاست و گروه گرگ‌ها از این تکنولوژی چه می‌خواهند؟

Ghost Recon Breakingpoint

این جزیره شرایط آب‌ و هوایی مختلفی دارد که هر کدام چالش خاص خود را دارد از کوه‌های برفی گرفنه تا مرداب‌‌ها و حتی حوزچه‌های لاوا. بعضی از این شرایط می‌تواند به نفع شما باشد و بعضی می‌تواند کار شما را فوق‌العاده سخت کند.

 

بازی Ghost Recon Breakpoint برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پلتفرم پی سی در تاریخ 4 اکتبر 2019 منتشر می‌شود البته شما می‌توانید با ثبت نام از تاریخ 5 سپتامبر تا 8 سپتامبر نسخه بتا این بازی را یک ماه زودتر تجربه کنید. خبر خوش دیگر از یوبی‌سافت این است که آن‌ها قرار است پس از انتشار بازی هر چهار ماه یک بار محتوای جدیدی در اختیار کاربران قرار دهند.

منبع gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.