Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بخش داستانی بازی Avengers فقط تک نفره قابل بازی است

0

با نمایش پشت درهای بسته‌ی بازی اونجرز مارول، این بازی حالا کم‌تر از قبل رازآلود و مبهم است. اگرچه بازی Avengers یک عنوان با روحیه‌ای تیمی محسوب می‌شود، بخش داستانی آن به طور خاص تنها به صورت تک‌نفره قابل بازی خواهد بود.

هفته‌ی گذشته در جریان E3 2019 اولین نمایش بازی Avengers را شاهد بودیم. کریستال داینامیکس تایید کرد که در این بازی بخش داستانی و بخش چند نفره وجود دارد، اما اطلاعات بیشتری به جز «همکاری چهار نفره» نداد.

اما بعدا مشخص شد که ظاهرا بخش داستانی بازی Avengers را باید به تنهایی بازی کنید، چرا که مراحل این بازی برای یک بازی‌کننده طراحی شده‌اند. آی‌جی‌ان نیز این موضوع را پیگیری و از طریق سازندگان تایید کرد که مراحل بازی Avengers شبیه بازی‌های Tomb Raider و آنچارتد طراحی و نوشته شده‌اند.

اما مراحل جانبی، تفاوت دارند. در این قسمت‌ها از بازی، بازی‌کنندگان با مفهوم همکاری تیمی آنلاین آشنا می‌شوند.

در این مراحل، که همچنان با همان خطوط داستانی پی گرفته می‌شوند، شما می‌توانید اونجرز خودتان را از بین هر کدام از شخصیت‌ها انتخاب کنید. مراحل اصلی و فرعی بازی را می‌توانید به صورت تک‌نفره انجام دهید و بازی در حالت آفلاین نیز قابل اجرا است.

این موضوع حالا چند ابهام را درباره‌ی بازی برطرف می‌کند. اولین نکته این‌که بسیاری از بازی‌کنندگان در زمان رونمایی از بازی فکر می‌کردند که آن را فقط می‌شود به صورت چندنفره بازی کرد.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با بازی Avengers اعلام شد که در بخش چندنفره‌ی بازی، تنها یک بازی‌کننده از هر یک از شخصیت‌های قابل بازی می‌تواند حضور داشته باشد. این یعنی رویای به هم ریختن شهر با چهار هالکِ غول‌آسا در آن واحد، همچنان یک رویا است و قرار نیست در این بزای به حقیقت بدل شود.

تاریخ عرضه‌ی بازی Avengers نیز در E3 2019 اعلام شد و حدودا یک سال تا انتشار این بازی زمان داریم.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.