Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Chivalry 2 با مبارزات ۶۴ نفره می‌خواهد استاندارد جدیدی بنا کند

0

در جریان پی سی گیمینگ شو امسال در E3، استودیو Torn Banner قسمت دوم عنوان Chivalry که خیلی‌ها منتظر آن بودند را به همراه تریلری معرفی کرد. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

طرفداران این بازی به شدت با مبارزات 64 نفره این بازی به وجد آمده‌اند. ویژگی‌هایی دیگری نیز از قبیل بازنگری کامل سیستم مبارزات و البته اسب سواری هیجان انگیز به نظر می‌رسد. در تریلر منتشر شده که می‌توانید اینجا مشاهده کنید دقیقا همان چیزی را خواهی دید که از یک دنباله‌ی جدید برای این بازی انتظار می‌رود صدای برخورد فولادها به یکدیگر، فریاد‌های خیلی بلند و البته خون ریزی خیلی زیاد.

استیون پگات از استودیو Torn Banner در مصاحبه با وبسایت PC GAMER گفت:

این یک بازنگری قابل توجه است تا بتوانیم بهترین تجربه نبردهای قرون وسطی را برای طرفداران فراهم آوریم.ما معتقدیم Chivalry 2 بسیار بلندپروازانه‌‌تر از عناوینی است که تا کنون ساخته شده یا در حال ساخت است.

از همه این‌ها که بگذریم اضافه شدن بازیکنان بیشتر بزرگترین تغییر در این بازی است که می‌تواند نبرد‌های این بازی را همانند فیلم‌های سینمایی حماسی کند، استیون از نبرد حرام زاده‌ها در بازی تاج و تخت یاد می‌کند و می‌گوید این بازی به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی حس‌های یک نبرد حماسی و هرج و مرج آن را به نمایش بکشد. این فقط محدود به اضافه شدن بازیکنان بیشتر نمی‌شود بلکه تغییرات در نقشه‌های بازی و اهداف آن‌ها نیز در این مهم تاثیر‌گذار است.

Chivalry 2

اما سوالی که ذهن طرفداران این بازی را مشغول کرده این است که نبرد‌های بزرگ چه تاثیری خواهند داشت اگر مبارزات خوب نباشد؟ دز حالی که بازی Chivalry تجربه فوق العاده‌‌ای از نبرد اول شخص با سلاح‌های سردی مثل شمشیر ارائه می‌داد کاربران با استفاده از ایرادات سیستم مبارزات آن حریفان را شکست می‌دادند و به همین دلیل در نقد‌های اخیرش در سرویس استیم نمرات خوبی دریافت نمی‌کرد. استیون پگات این سوال را نیز بی جواب نگذاشته و گفته سیستم جدید طراحی شده برای مبارزات این مشکلات را حل خواهد کرد.

 

طرفداران با سیستم جدید آشنا خواهند شد در حالی که روند آن را بسیار طبیعی‌‌تر،‌ روان و متفاوت تجربه می‌کنند.

بازی Chivalry 2 در تاریخی نامعلوم در سال 2020 به سرویس Epic Games Store اضافه خواهد شد. شما می‌توانید تا آن زمان اخبار بیشتر را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

 

 

 

 

منبع PC GAMER

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.