Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در Zombie Army 4: Dead War افسران نازی زامبی را بکشید!

0

بازی Sniper Elite 4 در سبک خود عالی بود اما هیچ یک از بازی‌های سری Zombie Army مورد توجه قرار نگرفت و به نظر می‌رسد این قرار است تغییر کند. در جریان کنفرانس پی سی گیمینگ شو استودیو Rebellion با تریلری که اینجا می‌توانید مشاهده کنید از این بازی رونمایی کرد. این بازی تقریبا همان Sniper Elite است اما همراه با کارکتر‌های غیر از تک تیرانداز و البته حضور زامبی‌های نازی که متفاوت از گذشته هستند.

بخش Campaign این بازی 4 نفره خواهد بود که در ایتالیا و فراتر از آن روایت می‌شود. گفته می‌شود باغ وحش زامبی‌ها هم یکی از مکان‌ها است. در بازی قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل ارتقا و باز شدن وجود دارد مانند استفاده از الکتریسیته و تله‌های مختلف.

این بازی به نظر می‌رسد برای طرفداران سبک زامبی کشی جذاب باشد باید در آینده دید سربازان بر ارتش زامبی هیتلر چگونه پیروز خواهند شد. بازی Zombie Army 4: Dead War در اوایل سال 2020 بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

منبع PC GAMER

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.