Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32019: همه‌ی چیزهایی که از بازی Crossfire X فهمیدیم

0

بازی Crossfire X اثری منطبق بر بازی بسیار محبوب در قاره آسیا یعنی Crossfire به بازار اروپا و آمریکا خواهدآمد. این بازی شوتر اول شخص که در کنفرانس مایکروسافت از آن رونمایی شد، ابتدا برای ایکس باکس وان و در سال 2020 منتشر می‌شود.

سازنده این بازی Free to Play شرکت کره‌ای Smilegate است و گیمر را در یکی از دو گروهی قرار می‌دهد که در طول بازی به مبارزه می‌پردازند. در کنفرانس مایکروسافت امسال نیز تریلر سینماتیکی از تقابل این دو گروه مشاهده کردیم. در این تریلر درمی‌یابیم بازی شامل مبارزات با وسایل نقلیه، مبارزه زیر آب و انواع اسلحه‌های مدرن است و همچنین برای پیروزی نیاز به پایه‌ریزی تاکتیک‌های زیادی داریم.

همانطور که گفتیم دو گروه در بازی به مقابله با یکدیگر می‌پردازند:

گروه اول Global Risk نام دارند؛ یک ارتش خصوصی که به عنوان شخصیت‌های خوب در بازی شناخته می‌شوند و گروهی دیگر به نام Black List که سازمانی تروریستی و شخصیت‌های بد بازی محسوب می‌شوند.

بازی کراس فایر سال 2007 در بازار آسیا منتشر شد و سابقه‌ای 10 ساله دارد؛ تا امروز چیزی در حدود 8 میلیون گیمر به صورت همزمان به تجربه این بازی مشغول و به طور کلی بیش‌از 650 میلیون کاربر دارای حساب کاربری در این بازی هستند. شهرت این بازی تا به امروز به کشورهای آسیایی محدود شده بود اما به نظر می‌رسد با نسخه کراس فایر ایکس سر و صدای زیادی در بازار غرب داشته باشد و کاربران بیش تری را به خود جلب کند.

این بازی علاوه بر انتشار زودهنگام برای کنسول ایکس باکس نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارای محتوای ویژه‌ای برای کاربران ایکس باکس گیم پس است.

خبر خوب برای گیمرها همکاری شرکت خوش‌نام رمدی خالق بازی‌های مکس پین، الن ویک و کوانتوم بریک در ساخت و توسعه بازی کراس فایر ایکس است. رمدی در کنار ساخت بازی خود یعنی Control مشغول ساخت بخش داستانی کراس فایر ایکس است و با اعلام این خبر همه را بیش از پیش برای تجربه بازی هیجان‌زده کرد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.