Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که لازم است درباره فصل دوم Apex Legends بدانید

0

طرفداران بازی بتل رویال Apex Legends مشتاقانه منتظر آغاز فصل دوم آن هستند. با توجه به این موضوع، در این مطلب سعی داری تا نگاهی بر همه‌ی چیزهایی که لازم است درباره فصل دوم بازی Apex Legends بدانید، داشته باشیم. بنابراین در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

تاریخ دقیق آغاز فصل دوم بازی Apex Legends

فصل دوم Apex Legends در تاریخ سه‌شنبه 11 تیر ماه 1398 (2 جولای 2019 میلادی) آغاز می‌شود.

عنوان فصل دوم چیست؟

فصل دوم بازی با عنوان بتل چارج (Battle Charge) شناخته می‌شود.

بتل چارج چه چیزهای جدیدی به بازی اضافه می‌‌کند؟

  • اضافه شدن بازی‌های رنک برای آن دسته از بازی‌بازانی که می‌خواهند به صورت جدی‌‌تری به رقابت با دیگر بازی‌بازان بپردازند.
  • اسلحه‌ جدید
  • دهمین لجند بازی با نام واتسون
  • تغییراتی در نقشه بازی
  • تغییرات جزئی و در عین حال مهم در گیم‌پلی

فصل دوم بازی Apex Legends

واتسون کیست؟

واتسون مهندسی با مهارت‌های دفاعی است. از نظر خط داستانی او دختر فردی است که نقشه بازی و دنیای APEX را خلق کرده است. همچنین واتسون در ساخت نقشه‌ی بازی نقش داشته است.

مهارت‌های او کدام‌اند؟

مهارت منحصر به فرد واتسون استفاده از فنس‌های الکتریکی است. شما می‌توانید تا 12 میله‌ی الکتریکی را در کنار هم قرار دهید و محیطی مرگبار را برای رقیبان ایجاد کنید. همچنین آلتیمیت او با نام Interception Pylon  یک فنس الکتریکی است که توانایی پر کردن نوار سلامت هم‌تیمی‌ها و اختلال ایجاد کردن در آرک‌ها را دارد؛ این فنس تا زمانی که آن را از بین نبرید به حفاظت از تیم دشمن می‌پردازد.

چه اسلحه‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند؟

در فصل دوم Apex Legends شاهد اضافه شدن اسلحه‌ی L-Star به بازی خواهیم بود. این اسلحه‌ی قدرتمند راه خود را از دنیای تایتان‌فال به Apex Legends باز کرده است و تنها می‌توان از طریق Care Pakage‌ آن را به دست آورد.

بازی‌های رنک چگونه خواهند بود؟

در بازی‌های رنک، بازی‌بازان با توجه به مهارت خود در دسته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند. بخش رنک Apex Legends به شش دسته، برنز، سیلور،گلد، پلاتینیوم، دایمند و ایپکس پردتور تقسیم می‌شود. در پایان هر فصل بازی‌بازان با توجه به دسته‌ی خود، اسکین‌ها و جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

چه تغییراتی در نقشه بازی ایجاد می‌شود؟

اگرچه هنوز جزئیات دقیقی از تغییرات نقشه Apex Legends در دسترس نیست اما با توجه به تیزرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از نقشه تغییراتی به خود خواهند دید.

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع Gameinformer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.