Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پادکست دالی زوم – قسمت دو فصل اول: انگشت پایت را تکان بده و بیل را بکش!

0

در اولین قسمت از فصل یک پادکست دالی زوم با فیلم «پالپ فیکشن» کوئنتین تارانتینو مجموعه مباحث سینمایی پیرامون کارگردان‌های مولف آمریکایی زنده دنیا را آغاز کردیم. در حالی که تارانتینو مشغول ساخت فیلم جدید خود با نام «روزی روزگاری در هالیوود» است، مرور کارنامه‌ی او و آشنا کردن مخاطب با فیلم‌های شاخص این نویسنده و کارگردان خوش‌ذوق آمریکایی خالی از لطف نیست. به همین خاطر سه قسمت از فصل یک پادکست دالی زوم را به او اختصاص داده‌ایم. در پادکست دالی زوم – قسمت دوم فصل اول به فیلم دیگری از تارانتینو پرداخته‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

در قسمت دوم به سراغ دو فیلمِ Kill Bill Vol. 1 و Kill Bill Vol. 2 رفته‌ایم که در سال‌های 2003 و 2004 اکران شدند. فیلم «بیل را بکش» فیلم اکشن مخصوص تارانتینو است که در آن تا دلتان بخواهد اکشن و زد و خورد و خون و خون‌ریزی وجود دارد. با این حال به نظر ما این فیلم تنها فیلمِ «اکشنِ واقعی» قرن بیست و یک است و نکات زیادی در فیلم‌نامه و کارگردانی آن وجود داشته است که به مرور آن‌ها پرداخته‌ایم.

پادکست دالی زوم را می‌توانید در همین صفحه گوش کنید. علاوه بر سایت گیم‌نیوز، این پادکست در کانال اختصاصی ما در ساندکلود و نیز در «شنوتو» قرار گرفته است که می‌توانید از لینک‌های زیر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

قسمت دوم از فصل اول پادکست دالی زوم یک قسمت جذاب و البته طولانی است و با این‌که نهایت تلاش خود را برای کوتاه کردن مباحث و پرداختن به اصل موضوعات و نکات واقعا مهم و غیرتکراری پیرامون این فیلم و کارگردانی و نویسندگی تارانتینو کرده‌ایم، باز هم باید 45 دقیقه ما را بشنوید!

آلبوم دالی زوم پادکست در سایت شنوتو – امکان شنیدن آنلاین و دریافت فایل هر قسمت برای شنیدن آفلاین. (با وارد شدن به صفحه‌ی آلبوم می‌توانید همه‌ی قسمت‌ها را پخش یا دانلود کنید.)

قسمت دوم فصل اول پادکست دالی زوم در ساندکلود.

قسمت دوم فصل اول پادکست دالی زوم در کانال تلگرام گیم‌نیوز.

نسخه‌ی تصویری شده‌ی قسمت دوم فصل اول پادکست دالی زوم در آپارات.

اگر مخاطب گیم‌نیوز بوده باشید می‌دانید که یکی از پرطرفدارترین و فعال‌ترین بخش‌های این سایت بخش فیلم و سریال است و با دالی زوم تلاش کرده‌ایم که به سمت تخصصی‌تر شدن گام برداریم.

در پایان هرگونه نظر یا پیشنهادی درباره‌ی این پادکست دارید با ما در میان بگذارید و به بهتر شدن کیفیت محتوا و ارائه‌ی پادکست یاری رسانید. منتظر قسمت سوم از فصل اول پادکست سینمایی دالی زوم باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.