Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی بازی‌هایی که سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند – ۲۰۱۹ را همین حالا فراموش کنید!

0

با پشت سر گذاشتن E3 2019،  تصویر روشن‌تری از بازی‌هایی که در ادامه سال 2019 منتشر می‌شوند داریم. اما در کنفرانس‌های E3 انتشار برخی از بازی‌ها در سال 2020 نیز تأیید شد؛ از بازی Ori and the Will of the Wisps گرفته تا Halo Infinite لیست بازی‌هایی که سال 2020 عرضه می‌شوند پر و پیمان و وسوسه‌کننده است. در حقیقت می‌توان با نگاه به بازی‌هایی که در سال میلادی آینده یعنی 2020 عرضه می‌شوند آینده درخشانی برای صنعت ویدئوگیم متصور شد. حال قصد داریم به مرور برخی از این بازی‌ها بپردازیم. در ادامه مطلب با گیم‌نیوز همراه باشید.

Ori and the Will of the Wisps

تاریخ انتشار: 11 فوریه 2020 (22 بهمن 1398) برای ایکس باکس وان، پی‌سی‌

این بازی ادامه‌ای بر بازی محبوب Ori and the Blind Forest است که در سال 2015 منتشر و تاریخ انتشار آن همراه با پخش تریلری از گیم پلی بازی مشخص شد. در این تریلر با سبک مبارزه بازی و باس فایت‌های آن بیشتر آشنا شدیم.

Gods and Monsters

تاریخ انتشار: 25 فوریه 2020 ( 6 اسفند 1398 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا

ساخته جدید یوبی‌سافت ساخته‌ای جهان باز و ماجراجویی‌ست و براساس نوشته‌های هومر، نویسنده یونانی روایت می‌شود. این بازی در نگاه اول شباهت زیادی به قسمت آخر بازی Legend of Zelda یعنی Breath of the Wild دارد. باید منتظر اطلاعات بیشتری از بازی در تابستان پیش رو باشیم.

Final Fantasy VII Remake

تاریخ انتشار: 3 مارس ( 13 اسفند 1398 ) 2020 برای پلی‌استیشن 4

مدت‌هاست که هوادارن این سری در انتظار ساخت بازسازی قسمت هفتم سری فاینال فانتزی هستند. خوشبختانه زمان کمی تا انتشار بخش اول این بازسازی باقی مانده‌است؛ قسمت دوم بازسازی نیز در زمان دیگری که هنوز مشخص نشده منتشر خواهدشد. بخش اول بازی تنها در Midgar جریان خواهدداشت.

Watch Dogs: Legion

تاریخ انتشار: 6 مارس 2020 ( 16 اسفند 1398 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

با وجود لو رفتن اطلاعات بازی پیش از کنفرانس یوبیسافت، نمایش تریلری از بازی در این کنفرانس و به ویژه حضور پیرزنی 78 ساله به عنوان کاراکتر قابل بازی، روایت بازی در شهر لندن و قابلیت بازی با عده زیادی از کاراکترهای غیرقابل بازی باعث شده بی‌صبرانه منتظر تجربه قسمت جدید سری واچ داگز باشیم و امیدوارانه به تجربه ساخته جدید یوبیسافت بیندیشیم.

Animal Crossing: New Horizons

تاریخ انتشار: 20 مارس 2020 ( 1 فروردین 1399 ) برای نینتندو سوییچ

شاید برای طرفداران این بازی که برای 2019 منتظر بازی بودند، خبر تأخیر انتشار آن تا مارس 2020 ناامید کننده باشد اما نیمه پر لیوان زمان بیشتر برای ساخت هرچه بهتر بازی توسط توسعه دهندگان و خلق جزیره‌ای دوست‌داشتنی و ماجراهایی‌ست که تمام طرفداران از این بازی انتظار دارند.

Vampire: The Masquerade Bloodlines 2

تاریخ انتشار: مارس 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

برای کسانی که طعم قسمت اول این بازی را که در سال 2004 منتشر شد چشیده‌اند انتظار برای تجربه قسمت دوم آن به داستانی طولانی بدل شده بود. با این وجود نمایش مکانیزم‌های گیم پلی بازی در کنفرانس PC Gaming Show عطش هواداران برای غرق شدن در کالبد یک خون‌آشام را دوچندان کرد و خبر خوب برای آن‌ها انتشار بازی در مارس 2020 است.

Dragon Ball Z: Kakarot
تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

بدون شک طرفداران بی‌شمار انیمه دراگون بال بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی اکشن سل شید در ابتدای 2020 خواهندبود. هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست.

Rainbow Six Quarantine

تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

با نمایشی از بازی در کنفرانس یوبیسافت متوجه شدیم این بازی یک کو-آپ سه نفره تاکتیکال است. در این بازی با شرایط مرگباری رو‌به‌رو خواهید شد و برای جان سالم به‌در بردن باید با اعضای گروهتان هماهنگ باشید.

Trials of Mana
تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

این بازی در واقع یک بازسازی کامل و سه‌بعدی از بازی Seiken Detsetsu است که در سال 1995 فقط در ژاپن و برای کنسول Super Famicom منتشر شد. تریلر کوتاهی از این بازسازی در کنفرانس Square Enix نملیش داده‌شد.

Cyberpunk 2077

تاریخ انتشار: 16 آوریل 2020 ( 28 فروردین 1399 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

به جرئت می‌توان آخرین ساخته شرکت لهستانی CD Projekt Red را مورد انتظارترین بازی سال 2020 تا به اینجای کار معرفی کرد. فضای سایبرپانک بازی، اول شخص بودن آن و هرچیزی را که کنار بگذاریم از حضور کیانو ریوز دوست‌داشتنی در بازی نخواهیم گذشت و بی‌صبرانه منتظر این بازی خواهیم‌ماند.

Marvel`s Avengers

تاریخ انتشار: 15 می 2020 ( 26 اردیبهشت 1399 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌ و گوگل استیدیا

در کنفرانس Square Enix ساخته جدید Crystal Dynamics و یکی دیگر از مورد انتظار‌ترین بازی‌های 2020 با نمایش تریلری که در آن کاراکترهای محبوب آیرون من، کاپیتان آمریکا، هالک، ثور و بلک ویدو حضور داشتند حسابی طرفداران مارول را به وجد آورد. هرچند در ساعات پس‌از نمایش این تریلر انتقاداتی نیز به این بازی وارد شد. ظاهراً در بازی گروه اونجرز طی اتفاقاتی از هم می‌پاشد و باید آن‌ها را بار دیگر دور هم جمع کنیم.

Dying Light 2

تاریخ انتشار: سه ماهه دوم سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

بسیاری منتظر تجربه این بازی اول شخص زامبی محور بودند و به زودی به خواسته خود خواهندرسید اما نکته جالب درباره قسمت دوم بازی Dying Light این است که با یک بار تمام کردن بازی تنها پنجاه درصد محتوایی که در بازی قرار داده شده را مشاهده خواهیدکرد.

Minecraft: Dungeons

تاریخ انتشار: بهار 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

بازی تمی ماینکرفتی دارد و به سبک بازی‌های دانجن کراولر ایزومتریک همچون سری بازی دیابلو طراحی شده‌است. به نظر می‌رسد تجربه بازی به همراه دوستانتان یا تنها تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد.

Outriders

تاریخ انتشار: تابستان 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

این بازی که اثری از خالقان Bulletstorm یعنی People Can Fly است یک تجربه شوتر کو-آپ برای گیمرها فراهم می‌کند. برای اطلاعات بیشتر باید کمی صبور باشیم.

Halo Infinite

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020 برای Xbox One و کنسول نسل بعدی مایکروسافت

Halo Infinite تنها بازی‌ایست که به طور رسمی انتشارش برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت نیز تأیید شده‌است. با این حال بازی برای تمام کنسول‌های نسل هشتم مایکروسافت نیز عرضه می‌شود. روایت این قسمت از سری، مسترچیف را به سوی یکی از صاحبان حلقه‌های هیلو می‌برد.

 !Destroy All Humans
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

بازسازی این بازی کالت که برای PS2 و Xbox Classic منتشر شده بود گیمرها را در نقش یک موجود فضایی لجوج قرار داده که در مقابل انسان‌ها قرار می‌گیرد.

Empire of Sin

تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

Empire of Sin یک بازی استراتژی‌ست که در آن گیمرها می‌توانند گروه خلافکار خود را بسازند و به یکی از 14 رئیس تبهکار بازی تبدیل شوند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

این بازی شامل تمام لول‌هایی‌ست که در فرنچاز استاروارز وجود داشته که شامل دو قسمت آخر یعنی The Last Jedi و The Rise of Skywalker نیز می‌شود. تنها تفاوت آن همان‌طور که انتظار دارید آجری بودن همه چیز است!

No More Heroes 3

تاریخ انتشار: سال 2020 برای نینتندو سوییچ

از آنجا که قسمت قبلی این سری یعنی Travis Strikes Again موفقیت چندانی کسب نکرد، طرفداران به دنبال پاک شدن تجربه نه‌چندان لذت‌بخش آن بازی هستند.

Persona 5 Royal
تاریخ انتشار: به صورت جهانی در سال 2020 و در ژاپن 31 اکتبر 2019 برای پلی‌استیشن 4

این بازی به نوعی بسته‌ای الحاقی برای بازی Persona 5 است و تجربه کامل‌تری از بازی را به گیمرها ارائه می‌دهد

Psychonauts 2
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

با اینکه استودیوی سازنده بازی یعنی Double Fine توسط مایکروسافت خریداری شد اما این بازی برای PS4 نیز منتشر خواهدشد. این بار نیز مانند قسمت اول بازی که در سال 2005 منتشر شد کنترل پسری به نام Raz را برعهده خواهیدگرفت که دارای قدرت‌های عجیب ذهنی‌ست.

Tales of Arise

تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

این آخرین قسمت از سری بازی نقش‌آفرینی Tales است که نسخه قبلی آن تحت Tales of Beseria نام‌گذاری شده‌ بود.

**تاریخ انتشار بازی‌ها ممکن است دست‌خوش تغییر شوند، به همین خاطر بهتر است برای کسب اطلاع از دقیق‌ترین تاریخ عرضه‌ی عناوین اخبار گیم‌نیوز را دنبال کنید.

منبع IGN

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.