Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برگزاری مسابقات مقدماتی PES و FIFA جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در ۹ شهر مختلف

0

ثبت نام جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از روز یک‌شنبه ۹ تیرماه آغاز می‌شود. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این دوره از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با در نظر گرفتن شرایط داوطلبان ساکن شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای برای این گروه از مخاطبان در نظر گرفته است. برگزاری مسابقات مقدماتی PES و FIFA در شهرهای مختلف جهت سهولت شرکت بازی‌کنندگان از سراسر کشور از این جمله است.

در این دوره از مسابقات به جز استان‌های تهران و البرز، مسابقات مقدماتی PES و FIFA در ۹ شهر دیگر نیز برگزار می‌شود.

در واقع با شرایط جدید در نظر گرفته‌شده شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی برای برگزاری مراحل نهایی مسابقات به تهران مراجعه کنند. داوطلبینی که قصد دارند در یکی از ۹ شهر مذکور رقابت کنند باید بلیت همان شهر را خریداری کنند و هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در یک حوزه شرکت کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی irangamecup.com مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.