Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیم سویینی: بازی‌های انحصاری پاسخ مناسبی برای درصد ۷۰/۳۰ استیم هستند

0

بنیان گذار Epic Games تیم سویینی توضیح داد که چرا این شرکت از استودیو‌های بازی سازی می‌خواهد تا بازی‌هایشان را به صورت انحصاری در Epic Store منتشر کنند. البته مشخص است که دلیل این کار می‌تواند عدم توان رقابت با استیم باشد بنابراین آن‌ها می‌خواهند با گرفتن انحصار بازی‌ها با استیم رقابت کنند هر چند که آقای سویینی نظر دیگری دارد.

در رشته توئیتی تیم سویینی از دلیل اهمییت انحصاری‌ها حتی با وجود عدم محبوبیت آن‌ها می‌گوید. او معتقد است بازی‌های انحصاری پاسخ مناسبی برای درصد 70/30 استیم هستند و این درصد به سازندگان لطمه می‌زند اما دادن درصد بیشتر به آن‌ها در اپیک گیم استور به تنهایی قادر به تغییر در طولانی مدت نخواهد شد و راه حلی که اپیک در نظر دارد این است که با خرید حق انحصار بازی‌ها فشار را بر روی سرویس‌هایی همچون استیم افرایش دهد تا آن‌ها نیز درصد معقول‌تری در نظر بگیرند که از دیدگاه اپیک گیمز باید 88/12 باشد.

سویینی می‌گوید این راه کار شاید تهاجمی باشد اما متناسب با مشکل فعلی است. البته اگر هم موفق نشود آن‌ها صاحب فروشگاهی پر از بازی‌های مورد انتظار خواهند شد که راهکاری برای سازندگانی خواهد بود که به دنبال سود بیشتری هستند.

اگرچه این صحبت‌ها قابل تحسین هستند اما بیاید فراموش نکنیم که اپیک گیم استور تنها منبع درآمد شرکت اپیک گیمز نیست. با در‌آمد بیشتر قطعا سرمایه گذاری و بازی‌هایی بیشتری تولید می‌شود که میزان استفاده از موتور آنریل را نیز افرایش خواهد داد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.