Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی چیزهایی که درباره فیلم آنچارتد با بازی تام هالند می‌دانیم

0

در دنیای فیلم‌های سینمایی مشکلات در راه ساخت فیلم‌ها بسیار زیاد و طبیعی است اما به نظر می‌رسد فیلم آنچارتد شرکت سونی در حال طی کردن مسیری پر از مین‌ها خطرناک با چشمان بسته است. این فیلم اقتباسی از مجموعه بازی‌های آنچارتد تا کنون بارها در سالیان گذشته در مسیر تولید به مشکل خورده است و بزرگترین آن‌ها نگه داشتن کارگردان بوده است. اولین کارگردان دیوید اوراسل که با فیلم مبارز شناخته می‌شود بود که در سال 2011 فیلم را رها کرد. سپس شاون لوی که با مجموعه چیز‌های عجیب‌تر شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود به فیلم پیوست که او نیز تا سال 2018 بیشتر دوام نیاورد و در نهایت سونی با کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane آقای دن ترتنبرگ به توافق برای ساخت این فیلم رسید. در ادامه همه چیزهایی که فعلا درباره فیلم آنچارتد می‌دانیم را با هم مرور خواهیم کرد. 

Dan Trachtenberg

از داستان فیلم چه می‌دانیم؟

این فیلم پیش درآمدی از مجموعه بازی‌های آنچارتد است و قبل از آن‌ها روایت می‌شود. این فیلم روایت داستان نیتن دریک جوان و چگونگی آشنایی او ویکتور سولیوان است و از نسخه سوم بازی‌های آنچارتد یعنی Drake’s Deception الهام گرفته است. جو کارناهان نویسندگی این فیلم را به عهده گرفته که از دیگر آثار او می‌توان به فیلم خاکستری اشاره کرد. او فیلمنامه را اینگونه توصیف می‌کند که برای سنین بزرگسال است تا به مجموعه بازی‌ها وفادار بماند اگرچه گفته می‌شود سونی پس از تصمیم به تمرکز بر روی نیتن جوان به دنبال نویسنده جدیدی می‌گردد.

بازیگران

بر اساس گزارشات منتشر شده در اوایل امسال، کریس همسورث، متیو مک کانهی، کریس پاین و وودی هارلسون در لیست بازیگرانی که می‌توانند نقش سالی را بازی کنند قرار گرفته‌اند. البته خبر هیجان انگیز حضور مرد عنکبوتی دنیای مارول تام هالند است که قرار است نقش نیتن جوان را بازی کند. هرچند به نظر می‌رسد که این انتخاب به مذاق برخی طرفداران این بازی خوش نیامده و معتقدند او بسیار برای ایفای این نقش جوان است.

Tom Holland

حالا پروژه‌ای که به نظر می‌رسید برای همیشه ناقص بماند در حال تکمیل شدن است و در حال تبدیل شدن به محصولی هیجان انگیز از شرکت سونی است. ریاست سونی پیکچرز آقای تونی وینسیکوئرا تایید کرده که این فیلم در مراحل پیشرفته تولید است اما همچنان تاریخ آغاز فیلمبرداری نامشخص است و سونی تا کنون اخبار درباره آن‌ منتشر نکرده است. اما با توجه به اظهارات وینسیکوئرا به نظر می‌رسد فیلمبرداری این فیلم امسال آغاز شود.

این‌ها چیزهایی بود که فعلا درباره فیلم آنچارتد می‌دانیم، در آینده اطلاعات بیشتری از این فیلم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع GQ

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.